Ford: Έναρξη παραγωγής για τα νέα Transit Courier και Tourneo Courier

Ford Tourneo Connect EuroNCAP πεντάστερο 2022
Η κατασκευή των Transit Courier και Tourneo Courier στο εργοστάσιο της Ford Otosan στη Ρουμανία ξεκίνησε σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Ford πραγματοποιεί ένα ακόμα βήμα προκειμένου να ενισχύει τις προτάσεις που παρέχει σε οικογένειες και επιχειρήσεις με τα νέα Transit Courier και Tourneo Courier τα οποία ξεκίνησαν να κατασκευάζονται επί ευρωπαϊκού εδάφους, στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.

Διαβάστε επίσης: Η πατέντα που κάνει τα κιβώτια ταχυτήτων ακόμη πιο αξιόπιστα (+video)

Το νέο Transit Courier θα προσφέρει στους πελάτες των συμπαγών van οχημάτων βελτιωμένη συνδεσιμότητα και παραγωγικότητα. Την ίδια στιγμή, το επίσης νέο Tourneo Courier είναι ένα πενταθέσιο όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων με χαρακτηριστική σχεδίαση εμπνευσμένη από τα SUV οχήματα και άφθονο χώρο για τους επιβάτες και τα υπάρχοντα τους. Και όλα αυτά σε μια compact συσκευασία που αποδεικνύεται ιδανική και για την πόλη.

“Η ομάδα στην Κραϊόβα κάνει εξαιρετική δουλειά δημιουργώντας για τους πελάτες μας αυτά τα συναρπαστικά νέα μοντέλα”, δήλωσε ο Hans Schep, γενικός διευθυντής της Ford Pro Europe και πρόσθεσε: “Κάναμε το ολοκαίνουργιο Transit Courier μεγαλύτερο, πιο ικανό και πλήρως συνδεδεμένο για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας στην εργασία και να αυξήσουμε την παραγωγικότητά τους, προσφέροντας βελτιωμένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου αλλά και πλήρη ενσωμάτωση στην πλατφόρμα λογισμικού και υπηρεσιών της Ford Pro. Όλα αυτά περιλαμβάνονται σε ένα πακέτο σε στιλ SUV οχήματος που ξέρουμε ότι οι πελάτες αγαπούν”.

Διαβάστε επίσης: “Σκληροτράχηλο” και ευρωπαϊκό best seller στα pick up με 399 ευρώ τον μήνα

Η αρχική παραγωγή περιλαμβάνει τις παραλλαγές του νέου Transit Courier με κινητήρα ντίζελ και βενζίνης, καθώς και εκδόσεις βενζίνης για το νέο Ford Tourneo Courier. Τόσο το ηλεκτρικό E-Transit Courier, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό, όσο και το E-Tourneo Courier θα μπουν στην παραγωγή το 2024 υποστηρίζοντας το παγκόσμιο σχέδιο της Ford για ταχεία επέκταση της προσφοράς ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και τον στόχο της για πωλήσεις αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη μέχρι το 2035.

Το ολοκαίνουργιο Transit Courier είναι πλήρως ενσωματωμένο στην πλατφόρμα λογισμικού και συνδεδεμένων υπηρεσιών της Ford Pro με στόχο την περαιτέρω προώθηση της αποδοτικής λειτουργίας με εργαλεία διαχείρισης από την Ford Pro Software. Οι πελάτες του E-Transit Courier θα υποστηρίζονται επίσης πλήρως από τις ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης της Ford Pro.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη της παραγωγής των δύο μοντέλων της Ford Pro παρευρέθηκαν ο πρωθυπουργός της Ρουμανίας Marcel Ciolacu, κρατικοί αξιωματούχοι, εκπρόσωποι της βιομηχανίας, καθώς και εξέχουσες προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό κόσμο.

Η Ford Otosan – η κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία – είναι ο κόμβος παραγωγής των μοντέλων Ford Transit Courier και Ford Tourneo Courier, η οποία ξεκίνησε στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Yeniköy της Τουρκίας το 2014. Στο πλαίσιο της επενδυτικής στρατηγικής της Ford Otosan, η παραγωγή των Transit Courier και Tourneo Courier μεταφέρθηκε από το Yeniköy στο εργοστάσιο της Κραϊόβα.

Πέρυσι, η Ford Otosan ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 490 εκατ. ευρώ για να υποστηρίξει την παραγωγή της ολοκαίνουργιας σειράς Courier στο νεοαποκτηθέν εργοστάσιό της στην Κραϊόβα. Αυτή έρχεται να προστεθεί στην επένδυση της Ford ύψους 300 εκατ. δολαρίων στο εν λόγω εργοστάσιο, στο οποίο παράγεται και το Ford Puma. Με τις επενδύσεις αυτές, η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου θα αυξηθεί από 250.000 σε 272.000 οχήματα ετησίως.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;