Ferrari σε θέση ηλεκτρικών στο Μαρούσι – Γιατί βρέθηκε με τον φορτιστή στη ζάντα

Ferrari με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα σε θέση φόρτισης στο Μαρούσι και με το καλώδιο στη ζάντα! Live your myth in Greece...
Ferrari

Στους ελληνικούς δρόμους, πλέον τίποτα δεν μας εκπλήσσει! Έχουμε δει αυτοκίνητα να διπλοπαρκάρουν, να κλείνουν ράμπες αναπήρων και διαβάσεις. Οπότε ακούγεται αρκετά ελπιδοφόρο να φανταζόταν κανείς ότι θα υπήρχε σεβασμός απέναντι σε ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτή τη φορά, μία Ferrari “απαθανατίστηκε” μπροστά σε σταθμό φόρτισης στο Μαρούσι.

Δείτε επίσης: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2025 – Η αλλαγή που αναμένεται

Οι φωτογραφίες που βλέπετε δημοσιεύθηκαν στο Facebook και, πιο συγκεκριμένα, στην ομάδα “Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα”. Η πανέμορφη Ferrari F430 βρέθηκε σταθμευμένη μπροστά σε δημόσιο ταχυφορτιστή που βρίσκεται στο Μαρούσι. Βέβαια, αν παρατηρήσετε πιο προσεκτικά τις εικόνες, θα δείτε ότι το βύσμα ήταν στερεωμένο στην πίσω αριστερή ζάντα του ιταλικού supercar.

Γιατί βρέθηκε με τον φορτιστή στη ζάντα;
Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε οδηγό αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα να πιάνει θέση φόρτισης και σίγουρα όχι η τελευταία. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, το περίεργο είναι πως βρέθηκε και το καλώδιο φόρτισης… στη ζάντα. Ίσως με αυτόν τον τρόπο ο ιδιοκτήτης της Ferrari θέλησε να κάνει ένα κακόγουστο αστείο. Ίσως από την άλλη να το τοποθέτησε κάποιος εκεί για να του κάνει παρατήρηση (βλέπε σηκωμένοι υαλοκαθαριστήρες).

Όπως και να ‘χει, οι φωτογραφίες είναι αρκετά περίεργες και, όπως είναι λογικό, κάνουν ήδη τον γύρο του διαδικτύου. Ο άνθρωπος που δημοσίευσε τις εικόνες γράφει επίσης ότι υπήρχαν στο σημείο πολλές ελεύθερες θέσεις στάθμευσης. Συνεπώς, η επιλογή του οδηγού της Ferrari μάλλον ήταν όντως σκόπιμη. Κλείνοντας, για την ιστορία και μόνο να αναφέρουμε ότι αυτή η Ferrari δεν είναι ηλεκτρική (ούτε καν Plug-Ιn υβριδική). Εξοπλίζεται με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα χωρητικότητας 4.308 κ.εκ. που αποδίδει 490 ίππους.

Πηγή: FACEBOOK

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;