Ferrari: Ευτυχώς που ευνοεί τον Vettel

Στο GP Κίνας η Ferrari έδωσε οδηγία στον Charles Leclerc, να αφήσει τον Sebastian Vettel να προσπεράσει. Είναι όμως πιθανό αυτή η κίνηση, να ευνοήσει μακροπρόθεσμα τον νεαρό Μονεγάσκο. Διαβάστε γιατί...

Ο Charles Leclerc είναι μέχρι στιγμής, σε αυτούς τους μόλις 3 από τους συνολικά 21 αγώνες του 2019, το πιο «καυτό» όνομα της F1. Στο Μπαχρέιν θα κέρδιζε εάν του το επέτρεπε ο κινητήρας της Ferrari, στην Κίνα θα ήταν μπροστά από τον Sebastian Vettel εάν του το επέτρεπε η διοίκηση της ομάδας. Καθώς όμως οι Ferrari δεν ήταν αρκετά γρήγορες στην πίστα της Σαγκάης ώστε να υφαρπάξουν τη νίκη από τις Mercedes, η σφοδρή εμφύλια σύγκρουση ανάμεσα στον Leclerc και τον Vettel αναβλήθηκε για κάποιο επόμενο Γκραν Πρι.

Charles Leclerc

Διότι, όπως φαίνεται, η ομάδα συντάσσεται ανοιχτά και επιδεικτικά με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή της, «φρενάροντας» την ορμή του πρωτάρη Μονεγάσκου. Στην Κίνα ο Leclerc αναγκάστηκε να αφήσει τον Vettel να τον προσπεράσει και να κυνηγήσει αυτός τους Hamilton και Bottas που είχαν αρχίσει να ξεφεύγουν ως επικεφαλής της κούρσας στους πρώτους γύρους. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Leclerc «ξενέρωσε» και απλώς φρόντισε να τερματίσει αξιοπρεπώς, φυσικά πίσω από τον Vettel. Ο οποίος, παρά την απροκάλυπτη εύνοια, δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από το να τερματίσει τρίτος.

Sebastian Vettel

Σε μια πρόχειρη ανάγνωση θα έσπευδε κάποιος να παρατηρήσει ότι οι Κόκκινοι επαναλαμβάνουν την κυνική αρχή της επί Schumacher απόλυτης κυριαρχίας του Νο.1 -ακόμη και όταν το Νο.2 της ομάδας ήταν σε καλύτερη ημέρα. Οπότε, ο Leclerc σαν άλλος Barrichello, σαν άλλος Massa κλπ., νομοτελειακά θα ακούει στην ενδοσυνεννόηση το γνωστό «Sebastian is faster than you» σε διάφορες παραλλαγές. Όμως, ας το σκεφτούμε λίγο διαφορετικά: Η ξεκάθαρη εύνοια στον Vettel του αφαιρεί κάθε δικαιολογία. Στην πραγματικότητα τον εκθέτει -και ο Nicolas Todt, ο μάνατζερ του Charles Leclerc αυτό θα πρέπει να το εξηγήσει στον πελάτη του. Με άλλα λόγια, ευτυχώς που η Ferrari πριμοδοτεί τον Vettel εις βάρος του και δεν κάνει το αντίστροφο ή δεν μεταχειρίζεται τους οδηγούς της επί ίσοις όροις.

Διότι εάν αποδειχθεί ότι παρά το «σπρώξιμο» ο Vettel δεν είναι σε θέση να δώσει τη μεγάλη μάχη με τις Mercedes, δεν είναι καν πιο γρήγορος από τον συνάδελφό του στην ομάδα, τότε για τον Leclerc θα έχει ανοίξει, όχι ο δρόμος, αλλά η λεωφόρος ταχείας κυκλοφορίας προς τη δόξα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;