Ferrari 296 GTB: Αύξηση ισχύος για την πρώτη υβριδική Ιταλίδα

Ferrari 296 GTB
Φαίνεται ότι για κάποιους δεν αρκούν οι 830 ίπποι της Ferrari 296 GTB. Αναλαμβάνει ο οίκος DMC Tuning, λοιπόν, με εξωτερικές αλλαγές και αυξημένη ισχύ...

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που παρουσιάστηκε επίσημα η Plug-In υβριδική Ferrari 296 GTB, η πρώτη υβριδική Ιταλίδα μαζικής παραγωγής. Τώρα, ο οίκος DMC Tuning έρχεται να αυξήσει την ισχύ της, αλλά και να προχωρήσει σε μία αισθητική αναβάθμιση.

Διαβάστε επίσης: Μηχανικός βγήκε για δοκιμή της Ferrari Enzo. Το αποτέλεσμα στην οθόνη σας!

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το ιταλικό μοντέλο έρχεται από το εργοστάσιο με ένα Plug-In υβριδικό σύστημα που αποδίδει συνδυαστικά 830 ίππους. Κάτι τέτοιο γίνεται εφικτό με την τοποθέτηση ενός τρίλιτρου bi-turbo V6 κινητήρα που αποδίδει 663 ίππους. H νέα berlinetta τους μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα των Ιταλών όπως είναι η SF90 Stradale αλλά και η Roma, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 7.45 Kwh.

Χάρη και στη μέγιστη ροπή των 740 Nm τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,3 δεύτερα, με την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο μπορείτε να βρείτε στο σχετικό μας κείμενο. 

Πάμε τώρα στην αναβάθμιση του οίκου DMC Tuning, ο οποίος επεμβαίνει αρχικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να αυξάνεται κατά 80 ίππους και η εταιρεία αναφέρει πως στην πράξη η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 0,1 δλ. Πέρα, όμως, από τον κινητήρα, αλλαγή υπάρχει και εξωτερικά. Όπως μπορείτε να δείτε στις σχετικές εικόνες, το αυτοκίνητο φέρει ένα “light” bodykit, το οποίο αποτελείται από πλαϊνές ποδιές, διαχύτη, αλλά και μία αεροτομή στο πίσω μέρος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;