Ευρώπη: Το Volkswagen Group χάνει την πρωτιά για 2η φορά αυτό τον αιώνα

Ταξινομήσεις Ευρώπη
Ποιος όμιλος κατάφερε να "εκθρονίσει" το Volkswagen Group από την κορυφή των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων; Δείτε τι συνέβη στην Ευρώπη τον περασμένο Οκτώβριο!

Τρία σημαντικά συμπεράσματα προέκυψαν από τις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις του μήνα Οκτωβρίου στην Ευρώπη. Αρχικά είχαμε σημαντική μείωση ταξινομήσεων λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης ημιαγωγών, τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα πέτυχαν νέο ρεκόρ στο μερίδιο της αγοράς και το Volkswagen Group για δεύτερη φορά μέσα στον αιώνα που διανύουμε έχασε την πρώτη θέση. Ας δούμε αναλυτικότερα τι ακριβώς συνέβη!

Ταξινομήσεις: ΤOP-5 10μήνου για την Ελλάδα

Ξεκινώντας από τις συνολικές ταξινομήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, ο αριθμός περιορίστηκε στις 790.652 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι παρατηρήθηκε μία μείωση της τάξης του 30%. “Η έλλειψη ημιαγωγών αποδεικνύεται τόσο σοβαρή όσο τα lockdown του περασμένου έτους. Έχουμε δει εργοστάσια να κλείνουν και επί του παρόντος η βιομηχανία αγωνίζεται να βρει μια λύση στην κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Felipe Munoz, Παγκόσμιος Αναλυτής της JATO Dynamics.

Μέσα στον περασμένο Οκτώβριο καταγράφηκε και σημαντική αύξηση ταξινομήσεων στα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα. Ασφαλώς αναφερόμαστε στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα Plug-In υβριδικά, τα οποία κατέγραψαν συνολικά 181.300 ταξινομήσεις, αγγίζοντας το 22,9% του συνολικού μεριδίου της χρονιάς (νέο ρεκόρ).

Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που καταγράφηκε τον μήνα Οκτώβριο στην Ευρώπη είναι η θέση του Volkswagen Group στην συνολική κατάταξη. Για δεύτερη φορά μέσα στον αιώνα που διανύουμε έχασε την πρώτη θέση και το μερίδιο αγοράς έφτασε στο 20,7%, ενώ στην κορυφή ανέβηκε ο όμιλος Stellantis με 21%.

Πηγή: jato.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;