Euro NCAP: Δοκιμές συστημάτων για ID.5, Qashqai, I-Pace, Pollestar 2

Δοκιμές ενεργητικής ασφάλειας EuroNCAP 2022
Σε αξιολόγηση των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού στον αυτοκινητόδρομο προχώρησε ο Euro NCAP, για τα VW ID.5, Nissan Qashqai, Jaguar I-Pace και VW ID.5.

Οι δοκιμές που πραγματοποιεί ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός Euro NCAP δεν περιορίζονται μόνο στην αξιολόγηση της παθητικής ασφάλειας που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά προχωρούν και στην ενεργητική τους ασφάλεια και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού διαθέτουν.

Ο Euro NCAP δοκίμασε πρόσφατα τα VW ID.5, Nissan Qashqai, Jaguar I-Pace και VW ID.5. αναφορικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα που φέρουν και υποβοηθούν τον οδηγό τους σε οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, όπως είναι για παράδειγμα το ενεργό cruise control, το αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης, το σύστημα διατήρησης λωρίδας και το σύστημα παρακολούθησης του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Το Jeep Wrangler 4xe πρωταγωνιστεί στην οδική ασφάλεια

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός έλαβε υπόψη του κατά την αξιολόγηση και τις πληροφορίες που παρέχει το αυτοκίνητο στον οδηγό του για την ακριβή λειτουργία των συστημάτων ώστε ο τελευταίος να γνωρίζει επαρκώς τι κάνει το κάθε σύστημα και πώς τον υποβοηθά σε μια κατάσταση.

Στις δοκιμές επάρκειας υποβοήθησης τo σύστημα ProPilot με Navilnk του Nissan Qashqai αξιολογήθηκε με τον χαρακτηρισμό “Πολύ Καλό” και πήρε τέσσερα στα τέσσερα. Απέσπασε παράλληλα αξιολόγηση 74% στην κατηγορία Assistance Competence (Επάρκεια Υποβοήθησης) και 93% στην κατηγορία Safety Backup που αφορά στις δυνατότητες που παρουσιάζουν τα συστήματα του στην αποφυγή σύγκρουσης και τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Το VW ID.5 απέσπασε επίσης τον γενικό χαρακτηρισμό “Πολύ Καλό” για τα συστήματα Travel Assist που φέρει και πήρε επίσης τέσσερα στα τέσσερα σημεία. Η αξιολόγηση ήταν 76% στην κατηγορία Assistance Competence και 85% στην κατηγορία Safety Backup.

Για το Pilot Assist σύστημα του, το Polestar 2 απέσπασε τον γενικό χαρακτηρισμό “Καλό” και τρία στα τέσσερα σημεία. Η αξιολόγηση του ήταν 53% στην κατηγορία Assistance Competence και 88% στην κατηγορία Safety Backup.

Τέλος, η Jaguar I-Pace αξιολογήθηκε με τον γενικό χαρακτηρισμό “Entry” που αποδίδεται για τη βασική κάλυψη των αναγκών των αξιολογήσεων των δοκιμών και με ένα σημείο στα τέσσερα. Η αξιολόγηση του ήταν 53% στην κατηγορία Assistance Competence και 59% στην κατηγορία Safety Backup.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;