Έτσι θα είναι το νέο Renault 5 (εικόνες)

Οι πατέντες που κατέθεσε προς κατοχύρωση η Renault για το νέο R5 αποκαλύπτουν το σχήμα του μοντέλου παραγωγής πριν το επίσημο ντεμπούτο του.

Έπειτα και από σχεδιαστικές λεπτομέρειες που αποκάλυψε σχετικά πρόσφατα (δείτε περισσότερα εδώ) για το επερχόμενο Renault 5, η γαλλική εταιρεία έχει αφήσει πραγματικά πολύ λίγα στη φαντασία για το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.

Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο με το πιο περίεργο τιμόνι που έχεις δει!

Στο παραπάνω συνηγορεί και το γεγονός πως σύμφωνα και με δηλώσεις των Γάλλων το αμιγώς ηλεκτρικό R5 παραγωγής δεν θα διαφέρει σε γενικές γραμμές έναντι του concept που έχει παρουσιάσει η γαλλική εταιρεία και γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Οι δηλώσεις των Γάλλων επιβεβαιώνονται τελικά… πρόωρα από την διαρροή των σχεδιαστικών πατεντών που φέρεται να κατέθεσε προς κατοχύρωση η Renault στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας (World Intellectual Property Organization -WIPO), πατέντες που κάνουν πλέον τον διαδικτυακό γύρο του κόσμου.

Διαβάστε επίσης: Το Renault 5 γίνεται 51 ετών!

Στις πατέντες φαίνεται ξεκάθαρα η πρόθεση των Γάλλων να διατηρήσουν το Renault 5 παραγωγής όσο το δυνατό πιο κοντά στο concept, το οποίο δανείζεται με τη σειρά του και σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από το αυθεντικό R5.

Σε σχέση με το concept το μοντέλο παραγωγής -δεν γνωρίζουμε για ποια έκδοση πρόκειται- διαφέρει ελαφρώς στη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ συμβατικοί είναι οι καθρέπτες -και όχι κάμερες όπως στο πρωτότυπο- και οι χειρολαβές στις εμπρός πόρτες δεν είναι πτυσσόμενες.

Παράλληλα πιο συμβατικής σχεδίασης είναι οι χειρολαβές στις πίσω πόρτες, οι οποίες ωστόσο διατηρούν την “κρυφή” τους θέση, ενώ οι περισσότερες διαφορές εντοπίζονται στο πίσω μέρος, στη σχεδίαση του κάτω μέρους του προφυλακτήρα.

Το νέο Renault 5 θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο στις 26 του μήνα και θα είναι διαθέσιμο αρχικά με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 52 kWh, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μία ακόμη, πιο προσιτή έκδοση με μπαταρία 40 kWh.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;