Έτσι ψύχουμε την καμπίνα με τον πιο γρήγορο τρόπο – Τρία απλά βήματα

κλιματισμός ψυκτικό υγρό
Τρία απλά βήματα για την ταχύτερη δυνατή ψύξη της καμπίνας του αυτοκινήτου σε συνθήκες καύσωνα! Αρκετά χρήσιμο αυτές τις ημέρες...

Η θερμοκρασία αυτές τις ημέρες βρίσκεται στα “κόκκινα” στο μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας και μία από τις χειρότερες εμπειρίες που θα βιώσουμε είναι η είσοδος στην καυτή καμπίνα του οχήματός μας. Πάμε να δούμε τα τρία απλά βήματα που θα οδηγήσουν στην ψύξη της καμπίνας με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο.

Δείτε επίσης: Ποια είναι η πιο αποτελεσματικότερη μέθοδος ηλιοπροστασίας;

1ο βήμα – Πρέπει να φύγει ο καυτός αέρας
Αν έχουμε σταθμεύσει σε ελεγχόμενο χώρο και έχουμε οπτική επαφή με το όχημα, ανοίγουμε λίγο τα παράθυρα μερικά λεπτά πριν επιβιβαστούμε στο όχημα. Σε διαφορετική περίπτωση, μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και ανοίγουμε κατευθείαν όλα τα παράθυρα για να απεγκλωβιστεί ο καυτός αέρας της καμπίνας. Στη συνέχεια ξεκινάμε κατευθείαν να οδηγούμε, ώστε να μπει στο εσωτερικό “φρέσκος” αέρας. Σε συνθήκες καύσωνα, αυτός ο “φρέσκος” αέρας αγγίζει τους 40 βαθμούς, αλλά είναι πολύ καλύτερος από τους 65 – 70 βαθμούς Κελσίου της καμπίνας. Επίσης, για τα πρώτα λεπτά οδήγησης απενεργοποιούμε το start-stop, μιας και στο πρώτο φανάρι θα διακόψει και τη λειτουργία του κλιματισμού

2ο βήμα – Ανοίγουμε aircondition ΧΩΡΙΣ ανακύκλωση
Μόλις απεγκλωβιστεί η “λάβα” από την καμπίνα (έπειτα από 15-30 δευτερόλεπτα), κλείνουμε τελείως τα εμπρός παράθυρα (αφήνουμε ελάχιστα ανοιχτά τα πίσω) και ενεργοποιούμε το aircondition. Αν υπάρχει αυτόματος κλιματισμός, επιλέγουμε την θερμοκρασία που επιθυμούμε. Σημαντικό εδώ είναι να αναφέρουμε ότι στα πρώτα λεπτά λειτουργίας του κλιματισμού δεν επιλέγουμε την ανακύκλωση (recycle). Είναι προτιμότερο να εισέρχεται στο σύστημα αέρας από το περιβάλλον, παρά να τραβά τον καυτό αέρα της καμπίνας.

Δείτε επίσης: Πως χρησιμοποιούμε το κουμπί “SYNC” στο σύστημα κλιματισμού;

3ο βήμα – AUTO και Recycle για ιδανικές συνθήκες!
Ακολουθώντας το 1ο και το 2ο βήμα, περίπου 5 λεπτά μετά, η καμπίνα του αυτοκινήτου θα έχει δροσίσει αρκετά. Οπότε κλείνουμε εντελώς όλα τα παράθυρα, επιλέγουμε την ανακύκλωση αέρα (πλέον είναι καλύτερα το σύστημα να χρησιμοποιεί αέρα από την καμπίνα) και επιλέγουμε AUTO (αν υπάρχει αυτόματος κλιματισμός) στην θερμοκρασία που επιθυμούμε.

καύσωνας

Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε ότι καλό είναι να σταθμεύουμε σε σκιερό μέρος, αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό και να χρησιμοποιούμε την ηλιοπροστασία. Επίσης, οι ποιοτικές αντηλιακές μεμβράνες είναι ένα καλό αξεσουάρ που κάνει διαφορά!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;