ES90: Το ηλεκτρικό της Volvo με τη μεγαλύτερη αυτονομία

Volvo ES90 2025
Έως και 700 χλμ. με μία μόνο φόρτιση αλλά και ακόμη πιο σύντομους χρόνους "ανεφοδιασμού" θα χρειάζεται το νέο Volvo ES0 σύμφωνα με τους Σουηδούς.

Το νέο ES90 φέρει αρχιτεκτονική 800V για το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης η οποία το βοηθά να πηγαίνει πιο μακριά και να φορτίζει ταχύτερα σε σχέση με οποιοδήποτε προηγούμενο ηλεκτρικό Volvo.

Διαβάστε επίσης: Αποκτήστε SUV Volvo από 25.172 ευρώ – Έως 16.000 ευρώ το όφελος

Για να δημιουργήσει η Volvo το σύστημα των 800V, κάθε εξάρτημα του ηλεκτρικού συστήματος αναβαθμίστηκε για να είναι συμβατό με 800V, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών της μπαταρίας, των ηλεκτροκινητήρων, του μετατροπέα, της φόρτισης, καθώς και των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης. Αυτό αποφέρει οφέλη σε επίπεδο φόρτισης, εξοικονόμησης ενέργειας και επιδόσεων.

Volvo ES90 2025

Ένα σύστημα πιο υψηλής τάσης μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη ισχύ σε κιλοβάτ (kW) και αυξημένη αυτονομία με το ίδιο ρεύμα ενός συστήματος 400-volt. Αυτή η προσέγγιση παράγει λιγότερη θερμότητα, κάτι που σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται ταχύτερα με έως και 350 kW χωρίς να υπερφορτώνει το ηλεκτρικό σύστημα.

Διαβάστε επίσης: Το Volvo που “έπιασε” κορυφή στην Ευρώπη – Ξεκινά από τα 70.551 ευρώ

Το σύστημά των 800V περιλαμβάνει επίσης πιο ελαφριούς ηλεκτροκινητήρες και άλλα εξαρτήματα, μειώνοντας έτσι το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Αυτό βελτιώνει επίσης την αποδοτικότητα του συστήματος, ενισχύοντας παράλληλα την επιτάχυνση και την αυτονομία του αυτοκινήτου.

Το εντελώς νέο, εσωτερικά εξελιγμένο λογισμικό για τη διαχείριση της μπαταρίας έχει ως αποτέλεσμα μια πιο δυναμική εμπειρία φόρτισης. Σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά Volvo, το νέο λογισμικό μειώνει κατά 30% τον χρόνο που χρειάζεται για τη φόρτιση της μπαταρίας του ES90 από το 10% έως το 80%, στα 20 λεπτά. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην ενσωμάτωση του προσαρμοστικού λογισμικού φόρτισης της Breathe Battery Technologies, μιας εταιρείας στην οποία οι Σουηδοί επένδυσαν πέρσι μέσω της Volvo Cars Tech Fund.

Το ES90 συνοδεύεται επίσης από διαβατήριο μπαταρίας. Με βάση την τεχνολογία blockchain που επιτρέπει την ιχνηλάτηση των πρωτογενών υλικών το “διαβατήριο” πληροφορεί για την προέλευση του λιθίου, του κοβάλτιου, του νικελίου και του γραφίτη που χρησιμοποιούνται στην μπαταρία. Αναφέρει επίσης το αποτύπωμα CO2 ολόκληρης της συστοιχίας της μπαταρίας και άλλες σχετικές πληροφορίες. Αυτό παρέχει διαφάνεια στους πελάτες, σχετικά με το πώς προμηθεύεται η Volvo πρωτογενή υλικά για την μπαταρία με υπεύθυνο τρόπο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;