Έρευνα στην Ελλάδα: Η μάρκα αυτοκινήτου με την πιο θετική ανταπόκριση στα social media

έρευνα
Σε ποια μάρκα τα "likes" πέφτουν βροχή; Μία νέα έρευνα κατατάσσει τις 10 πιο εμπορικές εταιρείες βάσει... θετικών αντιδράσεων στα social media!

Στην διεξαγωγή μίας… αρκετά διαφορετικής έρευνας προχώρησε η εταιρεία “newsrelate.com”. Ειδικεύεται στην ανάλυση του διαδικτύου και αυτή τη φορά αποκαλύπτει ποια είναι η μάρκα που εγείρει τα πιο θετικά συναισθήματα στην Ελλάδα. Βέβαια, στην έρευνα συμμετέχουν αποκλειστικά οι 10 πιο εμπορικές εταιρείες του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Αυτές είναι οι Citroen, Fiat, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Peugeot, Suzuki, Toyota και Volkswagen.

Έρευνα: Χώρες που η οδήγηση προκαλεί πολύ άγχος. Που βρίσκεται η Ελλάδα;

Πριν πάμε στα αποτελέσματα, αξίζει να δούμε με ποιον τρόπο διαμορφώθηκε το τελικό αποτέλεσμα. Οι ερευνητές, λοιπόν, κατέγραψαν τις θετικές αντιδράσεις σε δημοσιεύσεις που αφορούν τις εν λόγω εταιρείες και προέρχονται από ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στα social media, σελίδες των εταιριών σε μέσα όπως το Facebook, το Instagram και άλλα. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν το διάστημα 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021 και οι συνολικές δημοσιεύσεις έφτασαν τις 130.000.

Ξεκινάμε από τις μάρκες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες θετικές δημοσιεύσεις, με τον ειδικό αλγόριθμο να δίνει την πρώτη θέση στην Hyundai. Ακολουθεί η Volkswagen και έπειτα η Toyota. Βέβαια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το ποσοστό των θετικών δημοσιεύσεων στο σύνολο των δημοσιεύσεων. Εκεί η πρωτιά πηγαίνει στην Hyundai, ακολουθεί η Kia και μετά η Nissan.

Πάμε πάλι στις θετικές δημοσιεύσεις αξιολογώντας αυτή τη φορά τις θετικές αντιδράσεις των χρηστών. Σε αυτό τον τομέα, η πρώτη θέση ανήκει στην Hyundai η οποία βρήκε την μεγαλύτερη θετική ανταπόκριση, ακολουθεί η Toyota και μετά η Peugeot. Η εταιρεία που πραγματοποίησε την έρευνα αναφέρει ότι θετική αντίδραση μπορεί να χαρακτηριστεί ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση, ένα like ή share ή retweet ή thumbs up σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό ή ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό.

Τέλος, ο μεγαλύτερος αριθμός δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο (ανεξαρτήτως αν η δημοσίευση ήταν θετική ή όχι) ανήκει στην Toyota. Ακολουθεί η Volkswagen και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Hyundai.

Πηγή: newsrelate.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;