Έρευνα ADAC: Έως 25% ρεύμα “κλέβουν” οι φορτιστές ηλεκτρικών

Σημαντικές απώλειες ηλεκτρικής ενέργειας εντόπισε ο ADAC έπειτα από έρευνα σχετικά με την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ποιο ήταν το χειρότερο;

Πώς θα σας φαινόταν να πληρώνατε για 50 λίτρα βενζίνης και στο ρεζερβουάρ να κατέληγαν μόλις τα 40; Κάτι τέτοιο συμβαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με νέα έρευνα του ADAC. Ας γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι.

Έρευνα ADAC: “Αυτά είναι τα λιγότερο και περισσότερο αξιόπιστα αυτοκίνητα”

Έπειτα από δοκιμή που έγινε σε 15 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας. Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν υπάρχει λάθος μέτρηση στους υπολογιστές ταξιδιού. Ο υπολογισμός της αυτονομίας και της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ήταν σωστή.

Το πρόβλημα διαπιστώθηκε ότι εμφανίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση και στην ενέργεια που τελικά καταναλώθηκε από το δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι υπήρχε απώλεια στο σύστημα φόρτισης την οποία εννοείται πως πληρώνει ο χρήστης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μόνο αμελητέες δε θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αυτές οι απώλειες. Στη χειρότερη θέση ανάμεσα στα 15 αυτοκίνητα της δοκιμής βρέθηκε η έκδοση Long Range του Tesla Model 3 με απώλειες της τάξης του 24,9%, ακολούθησε το Seat Mii Electric με 20,8% και η τριάδα συμπληρώθηκε με το Renault Zoe του 19%. Η κορυφαία επίδοση με τις λιγότερες απώλειες ήταν αυτή του Kia e-Niro με λιγότερο από 10%.

Εννοείται πως για την επίτευξη αξιόπιστων δεδομένων, η ADAC φόρτισε όλα τα αυτοκίνητα στον ίδιο σταθμό φόρτισης 22 kW. Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας, ενώ αξίζει να τονίσουμε ότι ο οργανισμός προτείνει σε όλες τις εταιρείες να συμπεριλάβουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά το ποσοστό απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη φόρτιση.

Πηγή: adac.de

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;