Έρχεται η ισχυρότερη Toyota Supra όλων των εποχών

Toyota Supra GRMN 550 ps 2023
Ιπποδύναμη επιπέδου supercar αναμένεται να έχει η επόμενη έκδοση της Toyota Supra που βρίσκεται στα σκαριά, σύμφωνα και με φήμες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου.

Το 2019 ήταν η χρονιά που η Toyota έκανε τη χάρη στο κοινό της και επανάφερε στην γκάμα την Supra, την οποία και εξέλιξε σε συνεργασία με την BMW, με το coupe της ιαπωνικής εταιρείας να κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr, όπου παράγεται και η BMW Z4.

Διαβάστε επίσης – Akio Toyoda: Θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώστε τα ηλεκτρικά να γίνουν mainstream

Αυτή τη στιγμή η νέα γενιά της Toyota Supra είναι διαθέσιμη στο κοινό με υπεροφοδοτούμενο 4κύλινδρο και 6κύλινδρο κινητήρα δύο και τριών λίτρων, με ισχύ που φτάνει στους 258 και 340 ίππους αντίστοιχα. Όλα δείχνουν ωστόσο ότι στο μέλλον το coupe της ιαπωνικής εταιρείας θα αποκτήσει και μία ακόμη ισχυρότερη έκδοση, η ισχύ της οποία θα φτάνει στους 550 ίππους.

Σύμφωνα με τις φήμες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου και επικαλούνται και συμφωνία που υπάρχει ήδη στα χαρτιά μεταξύ των Toyota και BMW από το 2018, κάτω από το καπό της ισχυρότερης Supra παραγωγής όλων των εποχών δεν θα βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του τρίλιτρου εν σειρά εξακύλινδρου B58 της BMW, που κινεί τo μοντέλο των 340 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Το αξεσουάρ που βάζει τέλος στις κλοπές των καταλυτών

Για την παροχή άφθονης ισχύος στους πίσω τροχούς του coupe της Toyota αναμένεται να “φροντίζει” ο S58 κινητήρας, ο οποίος βασίζεται στον B58 και αυτή τη στιγμή προσφέρει τις υπηρεσίες του στις νέες M3 και M4, όπως και στις X3 M και X4 M.

Η νέα έκδοση αναμένεται να “βαφτιστεί” GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring) και θα φέρει βελτιώσεις στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα πέδησής της, ενώ αλλαγές αναμένονται και στην αεροδυναμική της απόδοση με highlight την τοποθέτηση μιας μεγάλης αεροτομής στο πίσω μέρος και την ανασχεδίση του εμπρός και του πίσω προφυλκακτήρα.

Οι φήμες κάνουν λόγο για επίσημη παρουσίαση της ισχυρότερης Supra όλων των εποχών την ερχόμενη άνοιξη με την έκδοση να προσφέρεται σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;