“Επιτέλους, κάμερες παντού!” – Η ανακοίνωση της Oδικής Oμοσπονδίας Eλλάδος

οδική ασφάλεια
"Η ιστορία επαναλαμβάνεται για άλλη μια φορά. Επιτέλους, κάμερες παντού", αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της η Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος...

Με αφορμή την αύξηση των τροχαίων δυστυχημάτων τις τελευταίες ημέρες, η Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος προχώρησε σε ανακοίνωση με μέτρα που προτείνει να παρθούν άμεσα ώστε να μην χαθούν άλλοι άνθρωποι στην άσφαλτο. Στην ανακοίνωσή της, η ομοσπονδία αναφέρει ότι για ακόμα μία φορά η ιστορία επαναλαμβάνεται και προτείνει συγκεκριμένα μέτρα που πρέπει να παρθούν άμεσα!

Δείτε επίσης: Τρεις συλλήψεις για κόντρες στην Παραλιακή – Με 140 χλμ./ώρα σε σημείο με όριο 60 χλμ/ώρα

Ακολουθούν αναλυτικά οι προτάσεις:
-ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΜΕΡΕΣ στην Παραλιακή λεωφόρο και στη λεωφόρο Βουλιαγμένης που έχουν μετατραπεί εδώ και χρόνια σε αυτοσχέδιες πίστες αγώνων.
-ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΜΕΡΕΣ παντού, και στους άλλους αυτοκινητόδρομους του Λεκανοπεδίου, κάθε 100 μέτρα με καταγραφή 24/7 και 365 μέρες το χρόνο. Να γίνεται χρέωση απευθείας του προστίμου στο ΑΦΜ του ιδιοκτήτη.
-ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΘΑΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στις μεσαίες διαχωριστικές νησίδες των δρόμων αυτών, παρακάμπτοντας δήθεν εμπόδια νομικής φύσεως για το θέμα αυτό.
-ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ στις εξετάσεις απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης.
-ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.
-ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ και στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος μοτοσυκλέτας

Ακόμη:
– να διδάσκεται η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία
-η οδηγητική παιδεία και ασφάλεια να συμπεριληφθούν στις προτεραιότητες της πολιτείας και της κυβέρνησης
– να ιδρυθεί άμεσα Υφυπουργείο Oδικής Aσφάλειας .

“Η οδική ασφάλεια σήμερα κινείται σε αχαρτογράφητα νερά, χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική, στόχους και όραμα, ενώ η πολιτεία επαναπαύεται στη δήθεν μείωση δεικτών που όμως δεν σχετίζεται ούτε με την οδηγητική συμπεριφορά, ούτε με τα απαιτούμενα έργα οδικών υποδομών (κάμερες, στηθαία κλπ), τα οποία εξακολουθούν να είναι ελλειμματικά”, αναφέρει, τέλος, η σχετική ανακοίνωση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;