Επιστροφή Tanak θα επιδιώξει η M-Sport

Ο Malcolm Wilson αποκάλυψε πως ενδιαφέρεται να εντάξει ξανά στο δυναμικό M-Sport τον Ott Tanak, ενόψει του 2020

Νωρίς ξεκίνησε η “silly season” του WRC για φέτος. Το αφεντικό της M-Sport, Malcolm Wilson, δήλωσε στον βρετανικό Τύπο πως θα επιδιώξει την επιστροφή του Ott Tanak για το 2020. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως, έχει το γεγονός ότι ο Εσθονός οδηγός δεν εμφανίστηκε αρνητικός στο ενδεχόμενο, προκαλώντας την έκπληξη του Tommi Makinen.

Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja, μετά τη νίκη τους στο Ράλι Γερμανίας 2017, με Ford Fiesta RS WRC

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το 2019 αποτελεί μια σημαντική χρονιά για το WRC, καθώς τα περισσότερα συμβόλαια οδηγών λήγουν στο τέλος της χρονιάς. Πέραν των Sebastien Ogier, Esapekka Lappi της Citroen και Thierry Neuville, Sebastien Loeb της Hyundai, κανένας άλλος οδηγός δεν έχει συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν. Προφανώς, το πιο καυτό όνομα είναι αυτό του Ott Tanak, οπότε ο Malcolm Wilson έσπευσε να κάνει την πρώτη επαφή μαζί του. Άλλωστε, ο Tanak έχει ανδρωθεί οδηγικά στην M-Sport, συμμετέχοντας σε όλη του την καριέρα μέχρι πέρυσι, με αυτοκίνητα της ομάδας.

Ο Malcolm Wilson δήλωσε: “Ο Ott είναι ο στόχος μου για την επόμενη χρονιά. Τον θέλω πίσω. Είχαμε μια συζήτηση, ωστόσο δεν έχουμε περάσει σε διαπραγματεύσεις και δεν είμαι σε θέση να το κάνω αυτό. Γνωρίζω τι θέλει ο Ott και ποιοι είναι οι αριθμοί. Από τους διαθέσιμους οδηγούς για την επόμενη χρονιά, ο Ott είναι μάλλον ο μοναδικός που θέλω. Δεν ξέρω αν θα το πετύχω, όμως θα δουλέψω προς αυτή την κατεύθυνση”.

Μάλιστα, ο Wilson τόνισε ότι θα ήθελε τον Εσθονό για να ηγηθεί της εξέλιξης του αυτοκινήτου, ενόψει των νέων κανονισμών για το 2022, όταν όπως όλα δείχνουν, τα αυτοκίνητα θα γίνουν υβριδικά. Επιπλέον, οι ικανότητες του Tanak στην εξέλιξη είναι αδιαμφισβήτητες. Άλλωστε ήταν ο οδηγός που εξέλιξε κατά κύριο λόγο το υπάρχον Ford Fiesta RS WRC, με το οποίο ο Sebastien Ogier κατέκτησε 2 πρωταθλήματα οδηγών (2017, 2018) και η M-Sport έναν τίτλο Κατασκευαστών (2017). Συγκεκριμένα, ο Wilson ανέφερε: “Θέλουμε η συνεργασία μας (με τον Tanak) να έχει διάρκεια πάνω από έναν χρόνο. Κοιτάζουμε τους νέους τεχνικούς κανονισμούς και θα ήταν το τέλειο σενάριο να έχουμε κάποιον σαν τον Ott στην εμπλοκή με το νέο αυτοκίνητο, το 2022. Με αυτό τον τρόπο ο Νο.1 οδηγός θα παίξει πρωταρχικό ρόλο στις δοκιμές και την εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου”.

Αν για τον Wilson αυτό είναι αναμενόμενο, η θετική ανταπόκριση του Tanak, προκαλεί έως και έκπληξη. Ο Εσθονός ηγείται μιας ομάδας με μεγάλο budget όπως η Toyota, τη στιγμή που η M-Sport είναι με διαφορά η πιο “φτωχή” ομάδα του πρωταθλήματος. “Διατηρώ τα μάτια και αυτιά μου ανοιχτά”, δήλωσε ο Tanak. “Σίγουρα αναζητώ την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για το μέλλον. Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα συνεχίσω, όμως αν συνεχίσω θέλω να το κάνω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα αρχίσουμε να κοιτάζουμε για συμφωνία τώρα, δεν υπάρχει λόγος να το αφήσουμε να τραβήξει μέσα στη σεζόν”. Επιπλέον, ο 32χρονος Εσθονός πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ ανοικτοί. Γενικά, είμαι χαρούμενος σε αυτή την ομάδα (Toyota). Στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και κάνουμε καλή δουλειά. Στο τέλος, όνειρό μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα και θα κάνω τα πάντα για να παλέψω για τον τίτλο. Υπό μία έννοια, είναι απλά μια δουλειά, αλλά από την άλλη έχω τους προσωπικούς μου στόχους, δεν είμαι εδώ απλά για διασκέδαση”.

Από τη πλευρά του, ο Tommi Makinen δήλωσε έκπληκτος όταν ρωτήθηκε από το βρετανικό Autosport για την επιθυμία του Tanak να λύσει γρήγορα το θέμα του συμβολαίου του. “Ειλικρινά, δεν είχα σκεφτεί πολύ το θέμα των συμβολαίων”, δήλωσε ο επικεφαλής την Toyota. “Ένιωσα μια μικρή έκπληξη όταν άκουσα ότι ο Ott ήθελε να το λύσουμε τόσο νωρίς. Για εμένα αυτή η συζήτηση ξεκινά κατά το Ράλι Φινλανδίας και συνεχίζεται το φθινόπωρο. Καταλαβαίνω πως οι οδηγοί θέλουν να ξεκαθαρίσουν το μέλλον τους, ωστόσο ο Ott δεν πρέπει να ανησυχεί για αυτό. Όλοι τον θέλουν, οπότε το μέλλον του είναι εξασφαλισμένο. Μπορεί να ξεκινήσει συζητήσεις όποτε θέλει”.

Οι αντιδράσεις των Ott Tanak και Tommi Makinen δε δείχνουν απόλυτη ταύτιση απόψεων, οπότε το εγγύς μέλλον αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Λέτε να κάνει -για ακόμη μια φορά- το κόλπο γκρόσο ο Malcolm Wilson;

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;