Επίσημο: Νέο Audi A1 citycarver

Η Audi παρουσίασε και επισήμως το νέο A1 citycarver, ένα crossover πόλης, βασισμένο φυσικά στο A1, όπως υποδεικνύει και το όνομά του.

Το μήκους 4,04 μέτρων Audi A1 citycarver οφείλει την ύπαρξή του στο A1 Sportback, από το οποίο και έχει δανειστεί πολλά μέρη. Ο σχεδιασμός του είναι πιο… σκληροτράχηλος, καθώς έχει να επιδείξει μαύρα προστατευτικά, χαμηλά και περιμετρικά του αμαξώματος, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα οκτάγωνη μάσκα και φυσικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 εκατοστά.

Το τελευταίο χαρακτηριστικό το οφείλει στην ανασχεδιασμένη ανάρτησή του (κρατά το αμάξωμα 35 χλστ. ψηλότερα) αλλά και στους μεγαλύτερους τροχούς του. Κάτι που συνεπάγεται με τη σειρά του βελτιωμένη πρόσβαση για τους επιβάτες στην καμπίνα αλλά και καλύτερη περιμετρική ορατότητα, σε σχέση πάντοτε φυσικά με το Audi A1 Sportback και φυσικά ευκολότερες μετακινήσεις σε μη ασφάλτινο τερέν.

Στο εσωτερικό του, το Audi A1 citycarver έχει να επιδείξει μια αρκετά οδηγοκεντρική σχεδίαση, καθώς το ταμπλό γέρνει αρκετά προς τον οδηγό. Φυσικά παρατηρούμε διχρωμία, η οποία συνδυάζεται με το χρώμα του αμαξώματος, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων.

Εκτός από τη βασική έκδοσή του, το εσωτερικό έχει επίσης την έκδοση S line που βλέπουμε και στην εικόνα αλλά και τις advanced και design. Όσον αφορά τους χώρους της καμπίνας, αυτοί δεν έχουν αλλαγή σε σχέση με αυτούς του Audi A1 Sportback, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 335 λίτρα.

Όσον αφορά τα μοτέρ του, η Audi δεν αναφέρει απολύτως τίποτα για τα κινητήρια σύνολα που θα δούμε κάτω από το καπό του. Παρόλα αυτά θεωρούμε φυσικό να έχει τις ίδιες εκδόσεις με το A1 Sportback.

Αυτό σημαίνει πως το citycraver θα το δούμε στις εκδόσεις 25 TFSI με τον 1.0 λτ. των 95 ίππων, 30 TFSI με τον ίδιο κινητήρα αλλά με ισχύ 116 ίππων, 35 TFSI με 1.5 λτ. κινητήρα 150 ίππων και 40 TFSI με 2.0 λτ. 200 ίππων. Όλα τα μοτέρ θα είναι βενζίνης, ενώ θα μπορούν να συνεργαστούν φυσικά και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη s-tronic.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;