Επίσημο: Η Ε.Ε. προτείνει κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035

Κινητήρες εσωτερικής καύσης
Είναι πιο ξεκάθαρο από ποτέ! H Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει από το 2035 τα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση να είναι ηλεκτρικά...

Πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με την πρόταση που ήταν έτοιμη να καταθέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2035. Πλέον είναι επίσημο ότι προτείνει ολική στροφή στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ασφαλώς, κάτι τέτοιο δεν θα επηρεάσει τη χρήση αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ που έχουν ήδη αγοραστεί.

Καλιφόρνια: Γιατί 1 στους 5 εγκαταλείπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Η εισήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρει ρητά ότι θα πρέπει να γίνει μείωση των εκπομπών ρύπων σε νέα αυτοκίνητα και φορτηγά κατά 55% από το 2030 και μετά (συγκριτικά με το 2021). Το πιο σημαντικό, βέβαια, είναι το γεγονός ότι από το 2035 προτείνει το οριστικό τέλος των θερμικών κινητήρων, αφού το όριο ρύπων καινούριων αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι μηδενικό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε 14 χρόνια δεν θα πωλείται καινούριο αυτοκίνητο ή φορτηγό που θα εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι αντιδράσεις από ισχυρές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης το προηγούμενο διάστημα ήταν “ηχηρές”. Ενδεικτικά, όπως μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ, οι Γάλλοι τόνισαν ότι η απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί σοβαρές επενδύσεις ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από τη χώρα. Αυτό είναι το ποσό που θα πρέπει να δαπανηθεί σε βάθος 10ετίας προκειμένου να αναπτυχθούν σταθμοί φόρτισης, σταθμοί υδρογόνου και συναφών υπηρεσιών. Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η γαλλική κυβέρνηση υπολογίζει σε απώλεια περίπου 100.000 θέσεων εργασία, αν καταργηθούν απότομα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τέλος, προκειμένου αυτή η μετάβαση να γίνει με σταθερότητα, η Ευρωπαική Επιτροπή πρότεινε την εφαρμογή νόμου που θα απαιτεί από τα Κράτη-Μέλη να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης σε μεγάλους δρόμους με μέγιστη απόσταση 60 χιλιομέτρων (37,3 μίλια) μεταξύ τους έως το 2025.

Πηγή: europa.eu

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;