Εντυπωσιακή Porsche 911 με μοτέρ…Subaru! Γιατί όμως;

Η φετινή έκθεση SEMA στις Η.Π.Α. έχει πολλές εκπλήξεις και μία από αυτPorsche 911 GT3 με κινητήρα από Subaru WRX STI 2022
Η φετινή έκθεση SEMA στις Η.Π.Α. έχει πολλές εκπλήξεις και μία από αυτές είναι σίγουρα και η ξεχωριστή Porsche 911 GT3 με κινητήρα από Subaru WRX STI.

Μια Porsche 911 GT3 που έχει ανταλλάξει τον επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα της με κάποιον από άλλο κατασκευαστή σίγουρα θα θεωρηθεί ιεροσυλία από τους φίλους της γερμανικής εταιρείας. Ωστόσο στη γνωστή αμερικάνικη έκθεση βελτιώσεων SEMA μια τέτοια μετατροπή ταιριάζει απόλυτα στο πνεύμα της έκθεσης. Πόσο μάλλον όταν ο flat six των Γερμανών έχει αντικατασταθεί από τον 4κύλινδρο boxer της Subaru.

Διαβάστε επίσης – Manhart TR 800: Η άλλη όψη της Porsche 911 Turbo με 833 ίππους

Σε χρώματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μόνο αυτοκίνητα της Subaru, η συγκεκριμένη Porsche 911 αποτελεί δημιουργία της εταιρείας DevSpeed Motorsports σε συνεργασία με την εταιρεία λιπαντικών Eneos.

Ο λόγος για τη συγκεκριμένη ασυνήθιστη μετατροπή, ή για να το θέσουμε καλύτερα γι’ αυτή την ευκαιρία, ήταν το ατύχημα που είχε η Porsche 911 του 2007 που βλέπετε στις οθόνες σας . Η DevSpeed Motorsports απέκτσε μόνο το “γυμνό” επισκευασμένο αμάξωμα-πλαίσιο και το αξιοποίησε ως βάση για όλες τις υπόλοιπες μετατροπές που έκανε.

Αν και η εντυπωσιακή βαφή είναι εκείνη που κλέβει αρχικά τη παράσταση, ο πραγματικός… σταρ αυτής της μετατροπής βρίσκεται στο πίσω μέρος της 911 και δεν είναι άλλος από τον 4κύλινδρο boxer EJ25 κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από ένα Impreza STI του 2008.

Δείτε επίσης: Στην “Ουρά του Δράκου” με Subaru WRX STI 600 ίππων (Video) 

Το μοτέρ της ιαπωνικής εταιρείας βελτιώθηκε εκτενώς και η απόδοσή του ανέβηκε στους 550 ίππους και η κίνηση φτάνει μόνο στους πίσω τροχούς, Σύμφωνα με την Eneos ο κινητήρα είναι και ελαφρύτερος κατά 77 ολόκληρα κιλά έναντι του γερμανικού flat six. electric rig for dab

Το μεγαλύτερο πλάτος του αμαξώματος οφείλεται στο bodykit της βρετανικής VA Design που έχει τοποθετηθεί και η απουσία πίσω αεροτομής τονίζει το πλάτος της 911 ακόμη περισσότερο, ενώ δίνει έμφαση και στις αλουμινένιες ζάντες των 19 ιντσών της Rotiform.

Στην καμπίνα η ατμόσφαιρα που επικρατεί είναι αγωνιστική αφού δεν υπάρχει τίποτα το περιττό, με το roll cage και τα σπορ καθίσματα να αποτελούν τα highlights. Εσάς πώς σας φαίνεται αυτή η πραγματικά ξεχωριστή Porsche 911;

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;