Η αθέατη πλευρά της Bugatti Bolide! Οι εικόνες εντυπωσιάζουν!

Bugatti Bolide
"Αλεξίσφαιρο" πλαίσιο που αντέχει φορτίο 12 τόνων στην κεντρική κολόνα (B-Pillar). Δείτε πως η Bugatti Bolide περνά με επιτυχία τις δοκιμές της FIA...

Η Bugatti Bolide είναι ένα αυτοκίνητο που πληροί τις προδιαγραφές ασφάλειας της FIA και για να περάσει επιτυχώς τις δοκιμές χρειάστηκε να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην “θωράκιση” του αμαξώματος. Τώρα, η γαλλική εταιρεία αποκαλύπτει εντυπωσιακές εικόνες από τα “σωθικά” του εξωτικού της δημιουργήματός της.

Οι δοκιμές για έγκριση από την FIA
Προκειμένου να πάρει την έγκριση, η Bugatti Bolide πέρασε από πολύ απαιτητικές δοκιμές. Ενδεικτικά, ασκήθηκε φορτίο 7,5 τόνων στην κολόνα Α του αυτοκινήτου. Αν εμφανίζονταν ρωγμές 100 χιλιοστών στο σημείο, το αυτοκίνητο θα αποτύγχανε. Ωστόσο, δεν εμφανίστηκαν καθόλου ρωγμές. Επιπλέον, στην κολόνα B ασκήθηκε φορτίο 12 τόνων. Και σε αυτή την δοκιμή η γαλλική “βολίδα” πέρασε επιτυχώς. Μερικοί ακόμα έλεγχοι αφορούσαν στο σύστημα πυρόσβεσης, αλλά και στην ανθεκτικότητα των ζωνών έξι σημείων του αυτοκινήτου.

Για να προσαρμοστούν στις απαιτητικές δοκιμές της FIA, οι μηχανικοί της εταιρείας χρησιμοποίησαν ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή χωρίς φειδώ για την κατασκευή του ανθρακονημάτινου μονοκόκ αμαξώματος και των υπόλοιπων εξαρτημάτων και περιφερειακών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι βίδες που έχουν κατασκευαστεί όλες από τιτάνιο αλλά και πολλά εξαρτήματα που έχουν κατασκευαστεί από κράμα τιτανίου αεροπορικού τύπου, όλα με χρήση 3D εκτυπωτή.

Υπενθυμίζουμε πως η Bugatti Bolide εξοπλίζεται με τον τελευταίο W16 κινητήρα της εταιρείας. Η απόδοση του μοτέρ έχει ανέβει στους 1.850 ίππους και μας δίνει μια αναλογία 0,67 κιλών/ίππο. Στα 1.850 Nm ανέρχεται και η ροπή με τις αλλαγές στο μοτέρ να εστιάζονται στην εισαγωγή και εξαγωγή, στους τέσσερις νέους υπερσυμπιεστές αλλά και τη βελτίωση των κυκλωμάτων λίπανσης και ψύξης. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επτά σχέσεις και η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς. Η Bolide έχει μήκος 4.756 χλστ. και πλάτος 1.998 χλστ. με το μεταξόνιο της να φτάνει στα 2.750 χλστ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;