Ελλείψεις σε μικροτσίπ και το 2022

Μικροτσίπ αυτοκίνητα έλλειψη 2021
Οι ελλείψεις ημιαγωγών στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν φρενάρει την παραγωγή και θα συνεχιστούν και το 2022, σύμφωνα και με τον πρόεδρο της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η έλλειψη ημιαγωγών σε παγκόσμιο επίπεδο ελέω πανδημίας έχει πλήξει αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας με εκείνο των τεσσάρων τροχών να νιώθει πολύ δυνατά τον αντίκτυπο και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πολλοί είναι οι κατασκευαστές στη Γηραιά Ήπειρο που έχουν μειώσει τον ρυθμό παραγωγής τους καθώς η έλλειψη μικροτσίπ δεν τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν την κατασκευή των αυτοκινήτων τους και αυτή η τάση όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυτή είναι η πιο αχρείαστη τεχνολογία σε νέα μοντέλα

Ο Luc Chatel, πρόεδρος της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών, που εκπροσωπεί 4.000 επιχειρήσεις σχετικές με τον κλάδο, δήλωσε πρόσφατα ότι οι γραμμές συναρμολόγησης στα γαλλικά εργοστάσια λειτουργούν στο 70% της παραγωγικής τους δυνατότητας.

“Διανύουμε μια κρίση μακράς διάρκειας με ανάλογα μακρύ αντίκτυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε ο Chatel στο γαλλικό κανάλι BFM και πρόσθεσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται να αυξήσει την παραγωγή της σε ημιαγωγούς, αλλά αυτό θα απαιτήσει χρόνο για να γίνει. Ο Γάλλος δεν προσδιόρισε ποια εργοστάσια είναι εκείνα που επηρεάζονται από την έλλειψη τσιπ, ωστόσο πρόσθεσε ότι αυτό εξαρτάται από την εκάστοτε ημέρα καθώς “οι κατασκευαστές μαθαίνουν την τελευταία στιγμή πόσοι ημιαγωγοί είναι διαθέσιμοι”, με τις αποφάσεις να παίρνονται βάσει αυτού του αριθμού.

Διαβάστε επίσης – Καλύτερα πρέπει να γίνουν τα συστήματα ασφάλειας στα δύσκολα

Ο Chatel δήλωσε απαισιόδοξος για τους ερχόμενους μήνες υπονοώντας ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα επηρεάσει την παραγωγή και το 2022, στο οποίο φαίνεται να συμφωνεί και ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της VW, Χανς Ντίτερ Πετς, ο οποίος με ανάλογες δηλώσεις ανέφερε ότι οι συνέπειες μπορεί να είναι και αρκετά σοβαρές, τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο του 2022.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;