ΕΛ.ΑΣ.: Βροχή έπεσαν ξανά οι κλήσεις για κράνος-κόκκινο

Συνεχίζεται το στοχευμένο πρόγραμμα της Ελληνικής Αστυνομίας για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων.
Ελ.ΑΣ. 2020 Yamaha Tracer 700 Ελληνική Αστυνομία

Η Ελληνική Αστυνομία συνεχίζει τους στοχευμένους ελέγχους της αναφορικά με τις τροχονομικές παραβάσεις με στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στους δρόμους όλης της χώρας.

Την εβδομάδα που μας πέρασε (13-19 Ιουλίου), συνεργεία της Τροχαίας πραγματοποίησαν ελέγχους σε 15.403 οχήματα, “δίνοντας προτεραιότητα” σε παραβάσεις που παρουσιάζουν σημαντικά αυξημένο κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού σε περίπτωση ατυχήματος όπως είναι η οδήγηση δικύκλου χωρίς τη χρήση κράνους και η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη.

Τα συνεργεία της Τροχαία που έφτασαν στον αριθμό τα 908 βεβαίωσαν συνολικά 1.961 σχετικές παραβάσεις σε όλη την επικράτεια.

Ειδικότερα, το σύνολο των οχημάτων που ελέγχθηκαν έφτασε στα 15.403 οχήματα και βεβαιώθηκαν 1.586 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και 375 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.

Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής με 411 κλήσεις, του Ηρακλείου με 205 (!), της Θεσσαλονίκης με 126, της Α’ Δωδεκανήσου (85), του Ρεθύμνου (82) και των Ιωαννίνων (72).

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Όπως επισημαίνει και η Ελληνική Αστυνομία στη σχετική της ανακοίνωση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας και αυτό ποτέ δεν θα κουραστούμε να το λέμε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;