Εκπομπές Euro 7: Μείωση ρύπων και από τα φρένα

Προδιαγραφές ρύπων Euro 7 φρένα 2022
Μετρήσεις που θα αφορούν τις εκπομπές ρύπων από τα συστήματα πέδησης των οχημάτων φαίνεται ότι εξετάζει ο ACEA για της επόμενες προδιαγραφές ρύπων Euro 7.

Οι επόμενες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων αναμένεται να είναι ακόμη πιο αυστηρές από τις σημερινές και θα λαμβάνουν υπόψη τους ακόμη περισσότερους τομείς αναφορικά με τους ρύπους που εκπέμπει ένα όχημα.

Διαβάστε επίσης – Nissan e-Power: Ηλεκτρική κίνηση χωρίς πρίζα. Πότε έρχεται (+video)

Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και τα συστήματα πέδησης των αυτοκινήτων και συγκεκριμένα οι ρύποι που απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα από την φθορά που παρουσιάζουν τα τακάκια κατά τη χρήση τους.

Ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία δημιουργίας ενός στάνταρ για τις μετρήσεις των ρύπων από τα φρένα και τώρα βρίσκονται υπό εξέταση πολλά διαφορετικά σενάρια. Ωστόσο, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει συλλέξει ο ACEA μέχρι στιγμής, πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά αναφορικά με τη βελτίωση του τρόπου που πραγματοποιούνται οι μετρήσεις αλλά και με τις ίδιες τις μετρήσεις.

Παράλληλα, υπόψη θα πρέπει να ληφθεί και το επιπλέον κόστος που θα έχει στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου, ένα όριο που θα μπει αναφορικά με τους ρύπους που μπορεί να απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης – Ford Pass: Ελέγξτε το αυτοκίνητο από το κινητό σας! 

Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει μέχρι τώρα μια μείωση ρύπων από τα φρένα κατά 60% σε σχέση με το σημείο αναφοράς που έχει θέσει ο ACEA σημαίνει ότι το κόστος για κάθε αυτοκίνητο θα αυξηθεί κατά 15-27 ευρώ, αν ο κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 10 χρόνια και 18-36 ευρώ στην περίπτωση που ο κύκλος ζωής υπολογίζεται στα 15 χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;