Εκεί που η Skoda “σηκώνει” το βάρος των μπαταριών του VW Group

Περισσότερες από 1.500 μπαταρίες ημερησίως κατασκευάζει η Skoda για τις ανάγκες όλου του ομίλου. Πλέον έφτασε στον αριθμό ορόσημο των 500.000!
Skoda Plug-In

Η συνεργασία μεταξύ εταιρειών ίδιου ομίλου δεν είναι κάτι κρυφό. Έτσι, η Skoda έχει αναλάβει το μεγάλο “βάρος” της κατασκευής μπαταριών για μοντέλα άλλων εταιρειών του ομίλου. Μάλιστα, πρόσφατα έφτασε στον απίστευτο αριθμό του μισού εκατομμυρίου μπαταριών.

Η εν λόγω διαδικασία πραγματοποιείται στο κεντρικό εργοστάσιο Mladá Boleslav. Εκεί, δημιουργούνται με ταχύτατο ρυθμό μπαταρίες που θα τοποθετηθούν αργότερα σε Plug-In υβριδικά μοντέλα των Skoda, Volkswagen, Audi και Seat. Μάλιστα, σύντομα θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη της συγκεκριμένης γραμμής παραγωγής, προκειμένου να βγει εις πέρας η αποστολή. Γι’ αυτόν τον λόγο, η εταιρεία έχει μετεκπαιδεύσει περισσότερους από 23.000 υπαλλήλους της, ώστε σύντομα να μεταπηδήσουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

“Ο αριθμός ορόσημο των 500.000 μπαταριών για τα plug-in υβριδικά οχήματα μαρτυρά την εμπιστοσύνη του Ομίλου Volkswagen στην εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα μας”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Oeljeklaus, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda Auto για την παραγωγή μπαταριών για plug-in υβριδικά μοντέλα που παράγονται από τον Σεπτέμβριο του 2019.

Οι εντυπωσιακοί αριθμοί της παραγωγής:
-Κάθε βάρδια αποτελείται από περίπου 50 εργαζόμενους που εργάζονται σε μια έκταση περίπου 2.000 τ.μ.
-Συνολικά 13 πλήρως αυτοματοποιημένα ρομπότ χειρίζονται τα ιδιαίτερα βαριά εξαρτήματα. –Κάθε 86 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνεται μια μπαταρία για μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα.
-Όταν εκφορτώνεται από τη γραμμή παραγωγής, η μπαταρία ζυγίζει περίπου 130 κιλά.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)