Έκδοση Type R για το πισωκίνητο ηλεκτρικό Honda E;

Το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Honda E δεν έχει φτάσει ακόμη στη χώρα μας, οι φήμες ωστόσο για καυτή έκδοση έχουν ήδη αρχίσει να φουντώνουν.

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά λέει ο σοφός λαός και αυτό θα μπορούσε να ισχύει και για μια καυτή έκδοση για το νέο πλήρως ηλεκτρικό Honda E.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Takahiro Shinya στο βρετανικό Top Gear το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου ηλεκτρικού Honda E μπορούν να διαχειριστούν άνετα πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις από τους 156 ίππους που αποδίδει το ηλεκτρικό μοτέρ τις ισχυρότερης από τις δύο εκδόσεις στις οποίες θα είναι αρχικά διαθέσιμο το “E”.

Αναφορικά με μια μελλοντική έκδοση Type R ο Ιάπωνας Project Leader της Honda πέταξε ουσιαστικά το γάντι στο… κοινό υπογραμμίζοντας ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τα “θέλω” των πελατών της ιαπωνικής εταιρίας.

“Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι αγαπάμε τα Type R…Σαν μηχανικοί θα θέλαμε να φτιάχνουμε εκδόσεις Type R για κάθε μοντέλο μας, αλλά αυτό που μετράει είναι να το θέλει ο πελάτης”, τόνισε ο Shinya προσθέτοντας ότι η Honda μπορεί να έχει κάτι έτοιμο σε περίπου δύο χρόνια, όχι όμως μια έκδοση Type R.

Το Honda E έχει σίγουρα μια καλή βάση για ένα πιο σπορ μοντέλο καθώς φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς. Παράλληλα, το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο μπορεί να το κάνει και το πρώτο Type R -εφόσον υπάρξει ανάλογη έκδοση- με κίνηση στο πίσω άξονα, έπειτα από τρεις σχεδόν δεκαετίες και την αντίστοιχη έκδοση του NSX!

Μάθετε περισσότερα για το νέο ηλεκτρικό Honda E σε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο και διαβάστε εδώ για τις προηγμένες τεχνολογίες έκπληξη που φέρει αλλά και για τις επιδόσεις του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;