Έκδοση Favoured και για το νέο MINI Aceman SE

MINI Aceman Favoured 2024 νέα έκδοση
Το νέο ΜΙΝΙ Aceman είναι πλέον διαθέσιμο και στην εξοπλιστική έκδοση Favoured, η οποία υπογραμμίζει τον έντονο χαρακτήρα του μοντέλου, σύμφωνα με τους Βρετανούς.

Με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, τις αναλογίες ενός crossover μοντέλου και τα ψηφιακά χαρακτηριστικά του, το MINI Aceman θέλει να ξεχωρίσει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των crossover.

Διαβάστε επίσης: Το νέο MINI Countryman διαθέσιμο με diesel κινητήρα στην έκδοση Favoured

Το Aceman SE, με αυτονομία έως 405 χλμ., αποδίδει ροπή 330 Nm και ισχύ 218 ίππων και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, ενώ η μπαταρία του έχει την ενεργειακή χωρητικότητα (54,2 kWh) για να βγει το μοντέλο της βρετανικής εταιρείας με αξιώσεις και εκτός των τειχών της πόλης.

Παράλληλα τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού βοηθούν στην οδήγηση και τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας συμβάλλοντας στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει το Aceman. Το Parking Assistant Professional εντοπίζει με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια τις πιθανές θέσεις στάθμευσης και εάν ο οδηγός το επιθυμεί, τότε αναλαμβάνει αυτόματα ολόκληρη τη διαδικασία στάθμευσης για ακόμη μεγαλύτερη άνεση.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση για το MINI Countryman E

Η συστοιχία μπαταριών μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως και 95 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Αυτό σημαίνει ότι μόλις 30 λεπτά αρκούν ώστε η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας να φτάσει από το 10% στο 80%. Σε παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζεται είναι 11 kW.

Οι πολύ κοντοί πρόβολοι καθιστούν το MINI Aceman ιδιαίτερα ευέλικτο στο αστικό περιβάλλον με το crossover μοντέλο να διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις. Ο αποκλειστικός χρωματισμός Rebel Red αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο την προοδευτική σχεδίαση στην έκδοση Favoured.

Εξοπλισμένο στάνταρ με ράγες οροφής και αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, τροχούς με έντονη σχεδίαση με διάμετρο από 17 έως 19 ίντσες και προστατευτικές ποδιές μπροστά, πίσω και στο πλάι του οχήματος, το Aceman αποπνέει ευελιξία και διάθεση για περιπέτεια.

Παράλληλα, η μινιμαλιστική σχεδίαση του cockpit του Aceman παραπέμπει στο κλασικό Mini. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη OLED στο κέντρο και η χαρακτηριστική μπάρα διακοπτών από κάτω προσφέρουν στον οδηγό και τον συνοδηγό άνετο χειρισμό με μεγάλη ελευθερία.

Η μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα συνεχίζεται στις καμπύλες επιφάνειες του ταμπλό που καλύπτονται με πλεκτό υλικό. Στην έκδοση Favoured, το ύφασμα σε χρώμα petrol με πορτοκαλί χρωματική διαβάθμιση επεκτείνεται στο εσωτερικό της πόρτας. Τα σπορ καθίσματα με επένδυση Vescin σε σκούρο petrol χρώμα και έντονες ραφές διατίθενται προαιρετικά.

Η οθόνη OLED διαθέτει μια γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας και έχει διάμετρο 240 χλστ. Με αυτή όλες οι λειτουργίες οδήγησης μπορούν να ελέγχονται μέσω αφής ή φωνητικών εντολών. Στο επάνω μέρος της οθόνης, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να δει εύκολα πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα κίνησης και τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας. Τα στοιχεία του μενού Navigation, Media, Telephone και Climate μπορούν πάντα να επιλέγονται απευθείας από το κάτω μέρος της οθόνης.

Με τα “συναισθηματικά” MINI Experience Modes, το εσωτερικό του Aceman μπορεί να προσαρμοστεί στην εκάστοτε διάθεση. Ανάλογα με το επιλεγμένο Experience Mode, δύο μονάδες προβολέων εκπέμπουν ειδικά γραφικά φωτισμού στο ταμπλό. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε όλο το εσωτερικό προσαρμόζεται ανάλογα. Οι νέοι ήχοι οδήγησης MINI Driving Sounds ενισχύουν την εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού.

Το Trailer Assistant, που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, βοηθά στο παρκάρισμα με ρυμουλκούμενο παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την απαιτούμενη γωνία του τιμονιού κατά την όπισθεν. Δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και τέσσερις κάμερες περιμετρικής θέασης βοηθούν το MINI Aceman κατά τη διάρκεια της αυτόματης στάθμευσης.

Για περισσότερη άνεση και εξατομίκευση της εμπειρίας, το smartphone εκτελεί χρέη κλειδιού και διευκολύνει την κοινή χρήση του αυτοκινήτου. Με την καινοτόμο επιλογή MINI Digital Key Plus, τα μπροστινά και πίσω φώτα ξεκινούν μια προβολή καλωσορίσματος μόλις ο οδηγός βρεθεί σε απόσταση μικρότερη των τριών μέτρων και οι πόρτες ξεκλειδώνουν αυτόματα. Αντικαθιστώντας το κλασικό κλειδί, το ψηφιακό κλειδί μπορεί να μεταβιβαστεί, με απλή διαδικασία, σε πολλούς χρήστες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;