Είναι αυτή η απόλυτη BMW X5 M;

BMW X5 M Manhart
Η BMW X5 M δέχτηκε τις περιποιήσεις της Manhart και εκτόξευσε τις επιδόσεις του V8 κινητήρα της σε πάνω από 800 ίππους και 1000 Nm ροπής.

Οι επιδόσεις είναι σίγουρα κάτι που δεν λείπει από την πανίσχυρη BMW X5 M. Οι βελτιωτές όμως μας δείχνουν ότι πάντα υπάρχει χώρος για περισσότερα, εφόσον υπάρχει και η επιθυμία και η καταιγιστική MHX5 800 της Manhart έρχεται να το επιβεβαιώσει.

Με αναβάθμιση των υπερσυμπιεστών αλλά και του intercooler η γνωστή γερμανική εταιρία βελτιώσεων ανεβάζει την ισχύ του V8 των 4,4 λίτρων από τους 625 στους 823 ίππους, με την ροπή να αυξάνεται επίσης γενναιόδωρα και να φτάνει στα 1080 Nm ροπής απο τα “εργοστασιακά” 750 Nm.

Αναβάθμισης έχει δεχτεί και το λογισμικό που διαχειρίζεται το αυτόματο κιβώτιο για την σωστή προσαρμογή στα νέα δεδομένα ισχύος, με τις αλλαγές να προχωρούν και το σύστημα εξαγωγής που έχει αντικατασταθεί από άλλο της Manhart.

Μικρές αλλαγές έχουμε και για την ανάρτηση που αποκτά νέο set up αλλά και ελατήρια που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 30 χλστ., ενώ τα φρένα παραμένουν τα εργοστασιακά με δυνατότητα αναβάθμισης και σε αυτό τον τομέα.

Το κερασάκι στην τούρτα οι αλλαγές που πραγματοποίησε η γερμανική εταιρία στην εμφάνιση της BMW X5 M, η οποία έχει γίνει ακόμη πιο επιθετική. Με το μαύρο και το χρυσό χρώμα να κυριαρχούν, το καπό έχει αντικατασταθεί από ένα ελαφρύτερο ανθρακονημάτινο. το οποίο φέρει μεγάλες εξαγωγές αέρα, με πρόσθετα στοιχεία στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες (σπόιλερ και διαχύτης), αλλά και την προσθήκη ποδιών, όλα επίσης κατασκευασμένα από Carbon. Από το ίδιο υλικό είναι και τα καλύμματα των καθρεπτών, ενώ οι νέες ζάντες φτάνουν στις 22 ίντσες και τυλίγονται από ελαστικά διαστάσεων 295/30 τόσο εμπρός όσο και πίσω.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;