Εγκαίνια για το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Ford

Ford Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων εργοστάσιο Γερμανία 2023
Στα εγκαίνια της νέας της παραγωγικής μονάδας στη Γερμανία προχώρησε η Ford, με το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων να κατασκευάζει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η Ford μετασχημάτισε πλήρως το ιστορικό εργοστάσιό που λειτουργούσε στο Niehl της Κολωνίας, το οποίο ιδρύθηκε για πρώτη φορά το 1930. Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford αποτελεί μέρος συνολικής επένδυσης της εταιρείας ύψους 1,86 δισ. ευρώ, η οποία αντιπροσωπεύει ψήφο εμπιστοσύνης στις εξειδικευμένες θέσεις εργασίας της γερμανικής κατασκευαστικής βιομηχανίας και στο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης: Η Ford αυξάνει την παραγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων

Έχοντας σχεδιαστεί με γνώμονα την υψηλή αποδοτικότητα, το εργοστάσιο που καταλαμβάνει επιφάνεια 125 εκταρίων είναι εξοπλισμένο με μια ολοκαίνουργια γραμμή παραγωγής, τμήμα συναρμολόγησης μπαταριών και υπερσύγχρονα εργαλεία και αυτοματισμούς που επιτρέπουν ετήσια παραγωγική ικανότητα περισσότερων από 250.000 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Ford Explorer αύξηση παραγωγή Ford 2023

Μετά τις επιτυχίες των Mustang Mach-E, E-Transit και F-150 Lightning, η Ford πρόσφατα αποκάλυψε το τέταρτο ηλεκτρικό της μοντέλο σε όλο τον κόσμο, το νέο Explorer. Αυτό θα είναι και το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Κολωνία, ακολουθούμενο από ένα δεύτερο σπορ crossover.

Διαβάστε επίσης – Ford E-Tourneo Courier: Νέο πενταθέσιο ηλεκτρικό με κορυφαία πρακτικότητα

Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Κολωνία θα είναι το πρώτο ανθρακικά ουδέτερο εργοστάσιο συναρμολόγησης που εγκαινιάζει η Ford σε παγκόσμιο επίπεδο και υποστηρίζει τη δέσμευση της εταιρείας να επιτύχει ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των logistics και των άμεσων προμηθευτών της έως το 2035.

“Η έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας είναι η αρχή μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων και καθαρής παραγωγής στην Ευρώπη” δήλωσε ο Bill Ford, εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας και πρόσθεσε: “Αυτή η εγκατάσταση θα είναι τώρα μια από τις πιο αποδοτικές και περιβαλλοντικά υπεύθυνες μονάδες σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Είμαι ενθουσιασμένος που συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.”

Δηλωση για το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford έκανε και ο καγκελάριος της Γερμανίας Olaf Scholz, ο οποίος είπε: “Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων αντιπροσωπεύει ένα νέο ξεκίνημα και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της εταιρείας στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Αυτά είναι καλά νέα για την Κολωνία, για την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία, για την ηλεκτρική κινητικότητα και για τη νέα εποχή.”

Τα εγκαίνια του Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας είναι το πιο πρόσφατο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία του εργοστασίου της Ford στην πόλη. Ανάμεσα στα εμβληματικά οχήματα που κατασκευάστηκαν εκεί είναι τα Ford Model A, Taunus, Capri, Granada και Fiesta.

Για περισσότερα από 90 χρόνια και έχοντας κατασκευάσει πάνω από 18 εκατομμύρια αυτοκίνητα, το εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία είναι ένα από τα πιο αποδοτικά της εταιρείας παγκοσμίως.

Η καρδιά του Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας συνίσταται σε ψηφιακές κατακτήσεις που συνδέουν μηχανές, οχήματα και εργαζόμενους. Η υιοθέτηση μηχανών αυτομάθησης, αυτόνομων συστημάτων μεταφοράς και διαχείρισης μεγάλων δεδομένων σε πραγματικό χρόνο είναι δύο από τα στοιχεία του εργοστασίου που βελτιώνουν την αποδοτικότητα στην παραγωγή.

Με το νέο εργοστάσιο η Ford έκανε επίσης ένα ακόμα βήμα για να υποστηρίξει και όχι να αντικαταστήσει την ανθρώπινη αριστεία. Τα νέα γνωστικά και συνεργατικά ρομπότ και οι λύσεις επαυξημένης πραγματικότητας θα υποστηρίξουν τους εργαζόμενους της και θα αυξήσουν την αποδοτικότητα και την ανταλλαγή δεδομένων και εμπειριών με άλλα εργοστάσια σε πραγματικό χρόνο.

Αναφορικά με την ουδετερότητα του ανθρακικού αποτυπώματος στο νέο εργοστάσιο της Ford όλη η ηλεκτρική ενέργεια και το φυσικό αέριο που απαιτούνται για τη λειτουργία του εργοστασίου είναι ανθρακικά ουδέτερα, καθώς πρόκειται για 100% πιστοποιημένη ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και βιομεθάνιο.

Η θερμότητα που απαιτείται για τη θέρμανση των εγκαταστάσεων και τις διαδικασίες είναι απαλλαγμένη από τον άνθρακα, καθώς ο τοπικός πάροχος ενέργειας θα αντισταθμίσει τις αντίστοιχες εκπομπές από το εργοστάσιο συναρμολόγησης για λογαριασμό της Ford. Η θερμότητα παράγεται από μία εξωτερική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και μία μονάδα αποτέφρωσης απορριμμάτων και παρέχεται στη Ford μέσω ενός αποκλειστικού δικτύου ατμού.

Η τεχνολογική αναβάθμιση του Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία συνοδεύεται από βελτίωση της βιοποικιλότητας και της οικολογικής ισορροπίας του υπάρχοντος χώρου πρασίνου του εργοστασίου. Μεταξύ των μέτρων που τέθηκαν σε εφαρμογή είναι μια νέα πολυετής χορτολιβαδική βλάστηση, η αλλαγή των οικολογικά φτωχών χορτολιβαδικών εκτάσεων σε λιβάδια αγριολούλουδων και ξενοδοχεία εντόμων, καθώς και ενδιαιτήματα νυχτερίδων και πουλιών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;