Έχεις Nissan; Τότε η νέα υπηρεσία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. σε ενδιαφέρει

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. προσφέρει την καινοτόμο υπηρεσία  Pick Up & Drop, για το service του δικού σας Nissan. Ας δούμε τι προσφέρει.

Αν είστε ιδιοκτήτης ενός Nissan, τότε η νέα υπηρεσία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε η οποία ονομάζεται “Pick Up & Drop” σας ενδιαφέρει. Και αυτό γιατί η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε σε συνεργασία με την Europ Assistance, προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβει το αυτοκίνητό σας έμπειρος οδηγός, πιστοποιημένος covid-free, προκειμένου να το φέρει στο συνεργείο της και φυσικά να σας το επιστρέψει στον χώρο σας, με το πέρας του service.

Συγκεκριμένα και κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop προσφέρονται τα εξής :

  • Έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, πιστοποιημένος covid-free, έρχεται στον χώρο σας για την παραλαβή του δικού σας Nissan, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.
  • Ο οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή (application).
  • O πελάτης, μέσω του κινητού του, λαμβάνει ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος κ.α.)
  • Κατά την άφιξη του οχήματος στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής / ασφάλειας.
  • Με το πέρας των εργασιών, παραλαμβάνεται το όχημα από τον οδηγό με αντίστοιχες διαδικασίες και ξεκινά η επιστροφή στον κάτοχό του.
  • Κατά την παράδοση του οχήματος στον κάτοχο / ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση και λαμβάνονται εκ νέου όλα τα σχετικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι  η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με συνέπεια και υπευθυνότητα, εφαρμόζει  πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας. Επιπλέον, με ένα “πακέτο” οδηγιών και συστάσεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας από την Nissan Europe, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, πλαισιώνει με άριστο τρόπο το “πλέγμα” ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με  την υπηρεσία Pick Up & Drop, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 34 79 700 για το συνεργείο της Αθήνας, επί της Λεωφόρου Αθηνών 169.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;