Έχει θέση η ηλεκτροκίνηση στο WRC; Ο Team Principal της Hyundai Motorsport μας απαντά (+video)

Το TractioN βρίσκεται στο ράλι του Monte Carlo και ο Θωμάς Ευθυμίου βρήκε την ευκαιρία να ρωτήσει τον Team Principal της Hyundai Motorsport σχετικά με τον ηλεκτρισμό στο WRC.

Το TractioN είναι… παντού και προφανώς δεν θα μπορούσε να λείπει από το ράλι του Μόντε Κάρλο. Στο πλαίσιο του αγώνα λοιπόν, ο Θωμάς Ευθυμίου βρήκε την ευκαιρία να ρωτήσει το νέο Team Principal της Hyundai Motorsport Cyril Abiteboul, στην πρώτη του δημόσια συνέντευξη, σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και το WRC.

Ο διάλογος που θα δείτε και στο video που ακολουθεί είναι ο εξής:

Θωμάς Ευθυμίου: Πολλοί μιλούν για την ηλεκτροκίνηση στο WRC, αλλά είναι ξεκάθαρο πως (αν μιλήσεις με τους οπαδούς του σπορ, τους ανθρώπους στο βουνό) οι κόσμος θέλει τον ήχο και τις αισθήσεις που προκαλεί το πέρασμα ενός αγωνιστικού με τα σημερινά δεδομένα. Ποια είναι η δική σας άποψη σχετικά με τους νέους κανονισμούς της FIA για το WRC από το 2025;

Cyril Abiteboul: Είχαμε μια σύντομη συζήτηση με την FIA και με κάποιους ανθρώπους της εκεί και νομίζω όλοι συμφωνούμε πως η κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τα Ράλι δεν είναι έτοιμα για… εξηλεκτρισμό. Νομίζω, όπως είπατε και εσείς, πως χρειαζόμαστε τις αισθήσεις που προκαλούν τα σημερινά αυτοκίνητα. Θεωρώ πως όλα έχουν να κάνουν με τη σωστή στιγμή. Σίγουρα θα γίνει η μετάβαση κάποια στιγμή. Δεν ξέρω αν θα είναι φουλ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή υβριδικά ή υδρογόνου ή με βιοκαύσιμα. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Αυτό που μου αρέσει είναι πως έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, με ολόκληρη την κοινότητα των Ράλι, με τους κατασκευαστές, την FIA και φυσικά πρέπει να αφουγκραστούμε τους οπαδούς του σπορ.

Ο ίδιος ολοκλήρωσε λέγοντας πως “δεν έχω κάποια άμεση απάντηση, αλλά θεωρώ πως πρέπει να αναγνωρίσουμε το γεγονός πως η νέα γενιά αλλάζει και στρέφεται προς νέες κατευθύνσεις και πρέπει και εμείς να σκεφτόμαστε το ίδιο και όχι το αντίθετο”.

Ακολουθεί το video με τις σχετικές δηλώσεις.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;