Εμπορικό ντεμπούτο για το best seller van του ενός τόνου

Ford E-Transit Custom ηλεκτρικό
Το νέο Ford E-Transit Custom λανσάρεται τώρα στην Ευρώπη, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να "εξηλεκτρίσουν" τα βαν τους στην κατηγορία ενός τόνου.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις βαν μοντέλου στην κατηγορία ενός τόνου στην Ευρώπη ξεκινά να διατίθεται στη Γηραιά Ήπειρο με το νέο Ford E-Transit Custom να δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να μειώσουν σημαντικά το κόστος ιδιοκτησίας τους έως και 40%.

Διαβάστε επίσης: Το κορυφαίο pick up σε πωλήσεις στην Ευρώπη – Διαθέσιμο με χρηματοδότηση 5,99%

Το E-Transit Custom έρχεται στην αγορά σε μια καθοριστική χρονική στιγμή όσον αφορά την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από μικρές επιχειρήσεις. Μία νέα έκθεση του Κέντρου Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών, διαπιστώνει ότι το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών βαν σε σχέση με τις συνολικές πωλήσεις στην κατηγορία πενταπλασιάστηκε σε μεγάλες αγορές από το 2018 έως το 2023.

Το E-Transit Custom, που αναπτύχθηκε εξ αρχής με γνώμονα καινοτόμες λύσεις εμπνευσμένες από τους πελάτες, συνδυάζει ιδανικά τις προηγμένες τεχνολογίες αμιγούς ηλεκτροκίνησης με την ψηφιακή και φυσική πλατφόρμα λογισμικού και υπηρεσιών της Ford Pro προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος ιδιοκτησίας, να λειτουργούν πιο αποδοτικά και να απλοποιήσουν τη μετάβαση τους σε έναν αμιγώς ηλεκτρικό στόλο.

Διαβάστε επίσης – Ford: Με Κάρλος Σάινθ και Νάνι Ρόμα στο επόμενο Ντακάρ

Υποστηρίζοντας το λανσάρισμα του νέου της EV, η Ford Pro εισάγει μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης για επιχειρήσεις – που περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενός συνδεδεμένου επιτοίχιου φορτιστή, λογισμικό διαχείρισης καθώς και συντήρηση – η οποία θα είναι διαθέσιμη σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης.

Υποστηρίζοντας συνδεσιμότητα 5G, το E-Transit Custom φέρει ένα αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με αυτονομία έως και 337 χλμ. και διαστήματα σέρβις δύο (2) ετών χωρίς χιλιομετρικό όριο.

Οι επαγγελματίες έχουν δύο επιλογές αναφορικά με την ισχύ του συστήματος ανάμεσα στη βασική έκδοση των 136 ίππων και την ισχυρότερη των 217. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή φτάνει τα 415 Nm.

Μια πλήρη φόρτιση σε οικιακό φορτιστή της Ford Pro με ισχύ 11 kW διαρκεί περίπου 6,7 ώρες. Οι πελάτες μπορούν επίσης να φορτίσουν την μπαταρία από το 10 έως και το 80% της χωρητικότητας της σε περίπου 39 λεπτά σε παροχή AC με ισχύ 125 kW.

Όπως και στο μεγαλύτερο E-Transit, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το σύστημα Pro Power Onboard με ισχύ 2,3 kW για την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων και εξωτερικών φώτων που απαιτούνται κατά την εργασία.

Χωρίς συμβιβασμούς στη μεταφορά φορτίων, το ηλεκτρικό βαν προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως και 1.011 κιλών, χαμηλότερο δάπεδο φόρτωσης με βελτιωμένη πρόσβαση και κορυφαία στην κατηγορία ικανότητα ρυμούλκησης που ανέρχεται σε 2,3 τόνους.

Για τις μικρές επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξηλεκτρίσουν τον στόλο των οχημάτων τους αλλά το αντικείμενο της εργασίας τους ή οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τον πλήρη εξηλεκτρισμό, η Ford Pro προσφέρει το νέο Transit Custom PHEV, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια στο κέντρο της πόλης και με την βοήθεια του βενζινοκινητήρα σε μεγαλύτερες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο Ford Kuga Plug-In Hybrid συνδυάζοντας ιδανικά έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με μία μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 233 ίππους, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει έως και τα 56 χιλιόμετρα.

Τα πρώτα E-Transit Custom θα φτάσουν στις αντιπροσωπείες σε επιλεγμένες αγορές αργότερα αυτό το καλοκαίρι και η διάθεση σε όλες τις αγορές της ΕΕ θα ακολουθήσει το 2025.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;