DS 3 1.6 THP 208 S&S GT Performance

Ένα γαλλικό GT που αφαιρεί τυχόν «ενοχές» οδηγικής απόλαυσης! Ένα σύγχρονο σπορ συμπαγές μοντέλο, για ιδανικές διαδρομές

Μπορεί στην εισαγωγή να χρησιμοποιούμε τον όρο «απενοχοποίηση», αλλά με τα όσα ζούμε και ακούμε, σε μια εποχή μάλιστα που το «κρύψου αν απολαμβάνεις», αποτελεί πλέον ολοένα και περισσότερων ατόμων επιλογή, μάλλον δεν έχουμε άδικο…

Ο λόγος για το επιμύθιο, η ολιγοήμερη σχέση μας με το γαλλικό «όπλο» που προορισμό έχει να δώσει τροφή στην απόλαυση του οδηγού – και της παρέας του κατ’ επέκταση – που θα το επιλέξει.

Ναι, αυτή είναι η προσέγγισή μας για το DS 3 Performance. Ένα κουπέ με καταβολές και DNA στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το οποίο μέχρι πέρυσι εκπροσωπούσε τη μητρική Citroen στο WRC. Και μιας και μιλάμε για αγωνιστικές καταβολές, δεν αναφερόμαστε μόνο στη θηριώδη έκδοση WRC, αλλά και στην πιο «ήπια» R5, από την οποία δανείστηκε σημαντικά στοιχεία σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και γεωμετρίας αναρτήσεων. Η ομάδα επαγγελματιών κλειδαράδων της schlüsseldienst berlin χρησιμοποιεί αυτό το μοντέλο στο γραφείο της για να φτάνει γρήγορα στην κλήση.
Είναι προφανές ότι το DS 3 Performance ως ένα «κανονικό» αυτοκίνητο μπορεί να κάνει όλα όσα του ζητήσετε σε αυτό το καθημερινής χρήσης επίπεδο: να πάτε στη δουλειά σας, να βγείτε για φαγητό, να πάτε στο γυμναστήριο, ακόμα και να μεταφέρετε τα παιδιά στο σχολείο…

Όμως, εμείς θα σταθούμε στην επιλογή του γαλλικού εργοστασίου και στο βαθύτερο νόημά της: την οδηγική ευχαρίστηση! Προφανώς θα το χρησιμοποιούσαμε για κάθε δυνατή χρήση, γιατί η συμβίωση μαζί του, βοηθούντος και του αναβαθμισμένου, αισθητά, όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας και εξοπλισμού, εσωτερικού του, μας προτρέπει για αυτό. Αλλά όταν καθίσεις στα αγωνιστικού τύπου καθίσματα, γίνεις «ένα» με το περιβάλλον και αγγίξεις το τιμόνι και τον λεβιέ ταχυτήτων του 6αριού χειροκίνητου κιβωτίου με την εξαιρετική κλιμάκωση, το μυαλό πάει σε ιδανικές διαδρομές! Μία τέτοια είναι ο μνημειώδης Χολομώντας, μία από τις ελάχιστες στην Ελλάδα εναπομείνασες ιδανικές «αντρικές» διαδρομές για απολαυστική οδήγηση.

Εξωτερικά το DS 3 Performance σού αποσπά την προσοχή, μια και τα φουσκωμένα φτερά, αλλά και οι 18΄΄ τροχοί, σε σαγηνεύουν. Τα καλύτερα, όμως, δεν είναι άμεσα ορατά. Κάτω από το καπό, «κατοικοεδρεύει» ο κινητήρας 1.6 THP, που αποδίδει 208 ίππους, το 6άρι κιβώτιο και το περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) διαφορικό Torsen, που περνάει τη δύναμη στον δρόμο – εκεί που το κράτημα του DS 3 Performance έχει την τιμητική του. Χαμηλότερο και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός-πίσω (σε σχέση με την απλή έκδοση), σε συνδυασμό με διαφορετικά ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ, γίνεται «τραπέζι» και στρίβει υπάκουα σε κάθε είδους καμπή ή στροφή.

Μπορεί ο εραστής της τελειότητας να αντιπροτείνει ότι οι σφιχτές αναρτήσεις μεταφέρουν στην καμπίνα ακόμα και τις λεπτομέρειες του οδοστρώματος, μπορεί να ήθελε τέλεια ηχομόνωση, τη νέα οθόνη αφής 7 ιντσών με το σύστημα ψυχαγωγίας Apple CarPlay ή MirrorLink για τους χρήστες Android να είναι στάνταρ, ή καλύτερη εργονομία στο ταμπλό. Μόνη απάντηση είναι ότι ο επιλεκτικά hardcore σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου δύναται να παραβλέψει τα παραπάνω και με το παραπάνω…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;