Donkervoort F22: 750 κιλά, 495 ίπποι, 245.000 ευρώ

Εντυπωσιακά για διαφορετικούς λόγους τα νούμερα της τελευταίας δημιουργίας της Donkervoort, που αποτελεί τον αντικαταστάτη της D8 GTO σειράς και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, είναι το ελαφρύτερο διθέσιο supercar στον κόσμο.

H Donkervoort είναι μια εταιρεία από την Ολλανδία, με αντικείμενο την κατασκευή σύγχρονων και πολύ γρήγορων roasdster μοντέλων. Το F22 είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ και η νέα πλατφόρμα που αντικαθιστά τα D8 GTO μοντέλα, των οποίων η παραγωγή ξεκίνησε το 2011. Ουσιαστικά αυτό που κάνει η Donkervoort είναι να δημιουργεί μια βασική πλατφόρμα και με το πέρασμα των ετών να την εξελίσσει, μέχρι που να τη φτάσει στο ανώτερο εξελικτικό στάδιο. Το F22 είναι το πρώτο αυτής της σειρά και αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει!

Ο κινητήρας προέρχεται από την Audi και πρόκειται για το υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο σύνολο 2,5 R5 ΤFSI που “φορά” το TT RS. Η απόδοση των 500 ίππων και των 640 Nm ροπής είναι εντυπωσιακή, πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται με το βάρος των 750 κιλών που ανακοινώνει η Donkervoort για το F22.

Το βάρος αυτό οφείλεται στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, στο αμάξωμα, στο εσωτερικό αλλά και στο πλαίσιο, που συνδυάζεται επίσης με τμήματα χωροδικτυώματος από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής. Σε σχέση με τα D8 GTO, η ακαμψία σε όλους τους άξονες έχει αυξηθεί 100%, με το F22 να μπορεί να διαχειριστεί δυνάμεις της τάξεως των 2,15g στις στροφές.

Πλήρως επανασχεδιασμένο αλλά και πιο ευρύχωρο το εσωτερικό, προσφέρει επιπλέον 80 χλστ. σε πλάτος και 100 χλστ. σε μήκος καμπίνας. Το F22 προσφέρεται με ειδικά σχεδιασμένα, ελαφριά καθίσματα της Recaro, στα οποία οι επιβάτες προσδένονται με ένα σύστημα ζωνών ασφαλείας έξι σημείων που έχει εγκριθεί τόσο για αγωνιστική όσο και για πολιτική χρήση.

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. και 279 χλστ. μπροστά και πίσω αντιστοίχως, που συνεργάζονται και στις δύο περιπτώσεις με τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing. Oι τροχοί, από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, έχουν διάσταση 8”Χ18” μπροστά και 10”Χ19” πίσω, με ελαστικά 235/40 και 275/35

Εντυπωσιακές και οι ενεργητικές αναρτήσεις που ρυθμίζουν σε πραγματικό χρόνο τις αποσβέσεις τους, ενώ προσφέρουν επίσης και σύστημα αυξομείωσης του ύψους τους, αναλόγως του πεδίου που οδηγείται το αυτοκίνητο (δημόσιος δρόμος / πίστα).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;