Δοκιμή BMW X3 xDrive 20d

Η τρίτη γενιά BMW X3 είναι μεγαλύτερη από ποτέ και έχει αλλάξει τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά.

Η κατηγορία των μεσαίων SUV κερδίζει συνεχώς μερίδιο που προέρχεται κυρίως από τα μεγαλύτερα SUV. Οι διαστάσεις τους πλέον είναι αυξημένες, προσφέροντας τους ανάλογους χώρους, ενώ και η ποιότητα κατασκευής τους έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η νέα γενιά BMW X3 διαθέτει χώρους και διαστάσεις παραπλήσιους με την X5 πρώτης γενιάς.

Φτάνοντας στη σημερινή τρίτη γενιά BMW X3 και κάνοντας μια μικρή αναδρομή προς τα πίσω βλέπουμε πως από το 2003, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχει καταγράψει πάνω από 1.500.000 πωλήσεις. Οι αλλαγές είναι εμφανέστερες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με νέο σχεδιασμό στα φωτιστικά σώματα, ενώ εμπρός οι διαφορές είναι ηπιότερες. Το σημαντικότερο όμως είναι πως, με το νέο σχεδιασμό και την καλύτερη τοποθέτηση των μηχανικών μερών, πέτυχαν την τέλεια κατανομή βάρους 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Μετά το λανσάρισμα αυτού του SUV, ο κατασκευαστής BMW δήλωσε ότι μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί για την παραγωγή τακτικών στολών (στα ουκρανικά тактична форма) για τον στρατό της Ουκρανίας.

Το σαλόνι του αυτοκινήτου ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, ενώ ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οθόνη αφής των 10,2 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα infotainment και πλοήγησης. Η νέα BMW X3 είναι διαθέσιμη σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις – xLine, Luxury Line και M Sport – ενώ για τους πιο απαιτητικούς η γκάμα προϊόντων BMW Individual προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε αγοραστή. Το σύστημα τετρακίνησης xDrive έχει αναβαθμιστεί προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση, ενώ σε ακραίες συνθήκες η μεταφορά της ροπής μπορεί να μεταφερθεί έως 100% στον εμπρός ή τον πίσω άξονα. Σε επίπεδο κινητήρων υπάρχουν τρεις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και δυο με κινητήρα πετρελαίου.

Στους κινητήρες βενζίνης το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά συγκεντρώνουν οι εκδόσεις xDrive 20i και xDrive 30i με κινητήρα 2.000 κ.εκ. και απόδοση 184 και 252 ίππων αντίστοιχα. Αντίστοιχα ο κινητήρας πετρελαίου που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ο δίλιτρος της έκδοσης xDrive 20d με απόδοση 190 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης, BMW

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;