Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, γαλλικό crossover στην ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων

Το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis με το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης των 156 ίππων. Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική αυτονομία!

Η DS είναι εδώ και καιρό στα… πάνω της παρουσιάζοντας διαρκώς νέα ή ανανεωμένα μοντέλα. Σημαντικά λανσαρίσματά της είχαμε και στην χώρα μας το διάστημα που πέρασε, όπως τα DS7 και DS 9, τα οποία πλαισιώθηκαν από το ανανεωμένο DS 3. Το τελευταίο είναι και το μοντέλο που θα μας απασχολήσει εδώ, καθώς μας παραχωρήθηκε για δοκιμή.

Το γαλλικό crossover λοιπόν, στην ανανεωμένη έκδοσή του, έχει να επιδείξει νέα μάσκα, ανασχεδιασμένα LED και νέο προφυλακτήρα. Προχωρώντας στο πίσω μέρος τα φώτα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα, οι λογότυποι νέοι, ενώ υπάρχουν και αλλαγές σε αεροτομή και αεραγωγούς, για την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου, η οποία με τη σειρά της συνεισφέρει στη μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Τέλος, εμφανισιακά πάντα, συναντάμε νέα χρώματα αλλά και νέα σχέδια ζαντών…

Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου DS 3, τα ποιοτικά υλικά κυριαρχούν. Μαλακά πλαστικά δερμάτινες επενδύσεις και ραφές σε σχήμα ρόμβου κλέβουν την παράσταση, ενώ νέο είναι το σύστημα πολυμέσων IRIS που συνοδεύεται και από στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 10,3 ιντσών. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 350 λίτρα. Εργονομικά, το αυτοκίνητο απαιτεί μια εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα για τα παράθυρα, είναι κάτι που είχα να δω από την BMW Σειρά 3 E46 (25 χρόνια πίσω), ενώ η περιμετρική ορατότητα είναι ικανοποιητική.

Μηχανολογικά, το ανανεωμένο DS 3 είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis με το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Εμπρός διαθέτει καινούργιο ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει 156 ίππους (+20 ίππους σε σχέση με το προηγούμενο) και 260 Nm ροπής. Την ενέργειά του την αντλεί από υγρόψυκτη συστοιχία μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 54 kWh (50,8 kWh ωφέλιμη) που βρίσκεται στο πάτωμα, ενώ παράλληλα διαθέτει και αντλία θερμότητας.

Το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal και Sport) και συνοδεύεται φυσικά από λειτουργία ανάκτησης ενέργειας. Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου έχει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Σε έναν σταθμό DC (συνεχούς ρεύματος) ταχείας φόρτισης με ισχύ 100 kW, μπορεί να φορτίσει το 0% έως το 80% σε μόλις 25 λεπτά της ώρας. Από την άλλη, σε τριφασικό wallbox 11 kW (διαθέτει αντίστοιχης ισχύος ενσωματωμένο φορτιστή), μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε περίπου 5 ώρες. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,0 δλ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Η πραγματική αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες εντός πόλης είναι στα 400 χλμ. και η μέση κατανάλωσή του στα 15,5 kWh. Σε μεικτές συνθήκες η πραγματική αυτονομία του κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 340 χλμ.

Το ανανεωμένο DS 3 στην ηλεκτρική έκδοση E-Tense διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις  Bastille, Performance Line, Performance Line+, Rivoli και Opera. Η τιμή εκκίνησης είναι στα 47.800 ευρώ. Η έκδοση της δοκιμής μας είναι η Rivoli και κοστίζει 49.900 ευρώ (τιμές χωρίς κρατική επιδότηση). Τέλος να υπενθυμίσουμε, πως όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής μάρκας έτσι και το ανανεωμένο DS 3 διαθέτει πενταετή εργοστασιακή εγγύηση, με αυτήν της μπαταρίας να φτάνει τα οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ., προσφέροντας παράλληλα και πενταετή κάλυψη οδικής βοήθειας DS Assistance.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;