Δοκιμάζουμε το αμιγώς βενζινοκίνητο 1000άρι best seller της SEAT

Ο λόγος για το SEAT Ibiza, το οποίο έχει καταφέρει χρόνια τώρα να χαρίζει υψηλές πωλήσεις στην ισπανική μάρκα, ακόμη και την εποχή της επέλασης των SUVs. Αυτή την φορά το ισπανικό μοντέλο με το γερμανικό DNA αναβαθμίστηκε και απέκτησε τον 1.000ρη TSI, που πλέον αποδίδει 115 ίππους! Πρόκειται συνάμα για το πιο οικονομικό μοντέλο της μάρκας στην χώρα μας, καθώς ξεκινά από τα 15.900 ευρώ (στην έκδοση με τους 80 ίππους και από τα 18.990 ευρώ στην έκδοση της δοκιμής μας.

Το αυτοκίνητο παραμένει γνώριμο μέσα – έξω, καθώς δεν έχει να επιδείξει κάποιες αλλαγές εμφάνισης, ενώ διατηρώντας έτσι τον νεανικό και δυναμικό χαρακτήρα του αναλλοίωτο. Οι ακμές είναι το χαρακτηριστικό της εξωτερικής σχεδίασης, ενώ στο εσωτερικό, υπάρχει δυνατότητα επιλογών εξατομίκευσης, για ένα ευχάριστο και μοναδικό διάκοσμο, σύμφωνα με τα γούστα του εκάστοτε αγοραστή.

Πάμε, όμως,  στην ουσία του πράγματος, που δεν είναι άλλη από το νέο μοτέρ του SEAT Ibiza. Ο 3κύλινδρος 1.000ρης ECO TSI με τους 115 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και με τα 200 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. προσδίδει καλύτερες επιδόσεις, χωρίς ωστόσο να… ζημιώνει την κατανάλωση. Η τελευταία είναι στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. χωρίς μάλιστα κάποιο είδος ηλεκτρικής υποβοήθησης… Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, έχει καλή αίσθηση, και σωστό κούμπωμα κατά τις αλλαγές, χωρίς να αντιστέκεται ο επιλογέας, ενώ οι διαδρομές είναι λογικές. Γενικά το SEAT Ibiza έχει πάρει όλα τα καλά της old school γενιάς των supermini και τα συνδυάζει με τις νέες τεχνολογίες ασφάλειας στην έκδοση FR Vision. Έτσι, ακόμη και με τις 17 ιντσών ζάντες, με ελαστικά 215/45, είναι αρκετά άνετο, άμεσο και… στριφτερό, με αίσθηση φτάνει στον οδηγό αφιλτράριστη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;