Δοκιμάζουμε το 1500ρι Jeep Renegade στην πιο προσιτή του έκδοση

To Jeep Renegade αναβαθμίστηκε και με την υβριδική έκδοση να εμπλουτίζει την γκάμα του πλέον, προσφέρει ακόμη μία επιλογή για όσους θέλουν να το αποκτήσουν. Η βασική έκδοση του αναβαθμισμένου Jeep Renegade εφοδιάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. 130 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι) και 55 Nm ροπής.

Έτσι, ο ηλεκτροκινητήρας, αναλαμβάνει το… δύσκολο έργο των εκκινήσεων, ενώ μπορεί να κινεί και αποκλειστικά με ρεύμα το αυτοκίνητο, εφόσον δεν απαιτείται μεγάλο έργο από το μοτέρ (κάτι που προφανώς καθορίζεται από τη βύθιση του πεντάλ κατά κύριο λόγο). Το 48βολτο σύστημα με τα 240 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. στην πράξη αποδεικνύεται πολιτισμένο και πρόθυμο, ενώ η συνεργασία με το κιβώτιο είναι πολύ καλή (θα ήθελα λίγο πιο γρήγορη εμπλοκή της όπισθεν). Το βασικό όμως είναι πως το Renegade έχει μέση κατανάλωση της τάξεως των 7,0 λίτρων, χωρίς να θυσιάζει επιδόσεις.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει συγκρινόμενο με το πιο πρόσφατο update του. Σκληροτράχηλο παρουσιαστικό με σύγχρονα LED φώτα, ράγες οροφής, έντονο ανάγλυφο στο αμάξωμα και κλασσική μάσκα Jeep εμπρός συνθέτουν το παζλ. Κερασάκι στην τούρτα φυσικά τα 171 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Στο εσωτερικό, έχουμε νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών και νέα οθόνη, υψηλής ευκρίνειας 10,25 ίντσων στην θέση του πίνακα οργάνων. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα ίδια, πολύ καλά επίπεδα, με μαλακά υλικά στο άνω μέρος του ταμπλό και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ σχεδιαστικά στοιχεία τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οδηγώντας το Jeep Renegade δεν έχεις παρά να αποθεώσεις την εξαιρετική δουλειά των μηχανικών στον τομέα της ανάρτησης, καθώς αυτή ανταποκρίνεται εξαιρετικά εκτός δρόμου με πολύ καλή απόσβεση, ενώ στην άσφαλτο δεν είναι ενδοτική και μαλακή, όπερ σημαίνει πως δεν επιτρέπει κλίσεις στο αμάξωμα.

Το Jeep Renegade στη συγκεκριμένη, υβριδική έκδοση, η οποία είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη, ξεκινά από τα 29.400 ευρώ, διαθέτοντας πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή είναι και η πιο φθηνή έκδοση στην ελληνική αγορά, καθώς μετά πάμε στην τετρακίνητη PHEV με 190 ίππους από 45.900 ευρώ και με 240 ίππους από 49.594 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)