DIM 594: Όταν στείλαμε ελληνικό αυτοκίνητο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης!

DIM Motor
Στην έκθεση της Γενεύης εν έτει 1977 παρουσιάστηκε επίσημα το DIM 594. Ώρα να γνωρίσουμε το ελληνικό "'όραμα" που δεν γνώρισε το "success story"!

Η Ελλάδα μπορεί ποτέ να μην κατάφερε να γίνει βασικός “παίκτης” στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο στο παρελθόν είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες. Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε ένα ελληνικό μοντέλο που κατάφερε να εξασφαλίσει μία θέση στην έκθεση της Γενεύης το μακρινό 1977. Ωστόσο δεν ακολούθησε το “success story” που θα θέλαμε.

ΔΙΑΣ: Το “Εθνικό Όχημα” που προορίζεται για τον Ελληνικό Στρατό

Όλα ξεκίνησαν με την θέσπιση της DIM Motor, η οποία αποτέλεσε την διάδοχο εταιρεία της ελληνικής “Βιοπλαστική S.A”, με την τελευταία να ειδικεύεται σε κατασκευές πάνελ από υαλοβάμβακα στο Μοσχάτο. Η DIM Motor δημιουργήθηκε από τον Γεώργιο Δημητριάδη με σκοπό την δημιουργία αυτοκινήτων, με τον ιδρυτή να έχει ήδη μία εμπειρία από παρόμοια επιχειρηματική δραστηριότητα του παρελθόντος.

Οι δημιουργίες της DIM Motor ήταν αρκετές, ωστόσο μία ήταν αυτή που πλησίασε περισσότερο στην παραγωγή. Ο λόγος για το αυτοκίνητο με την ονομασία DIM 652, το οποίο αρχικά υπολογιζόταν ότι θα φέρει κινητήρα της ίδιας της εταιρείας. Εξελίχθηκε ένας δικύλινδρος χωρητικότητας 400 κ.εκ. με ισχύ 30 ίππων, αλλά οι καθυστερήσεις στην εξέλιξη δεν επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Εν τέλει το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με κινητήρα 600 κ.εκ. του Fiat 126 (αρκετά εξαρτήματα επίσης προέρχονταν από το ιταλικό μοντέλο, αλλά και από το  Autobianchi A112).

To ελληνικό DIM 652 πήγε στην έκθεση της Γενεύης, όχι σαν πρωτότυπο, αλλά έτοιμο να περάσει στην παραγωγή. Το μήκος τους αμαξώματος άγγιζε τα μόλις 3,2 μέτρα και το βάρος τα 525 κιλά. Όσο για τις επιδόσεις του, στο επίσημο δελτίο πληροφοριών της DIM Motor αναγραφόταν ότι η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 105 χλμ./ώρα.

Το υψηλό κόστος κατασκευής και οι κακές προοπτικές της αγοράς οδήγησαν στον περιορισμό της παραγωγής στα μόλις 10 αντίτυπα. Αυτό ήταν και το τελευταίο σχέδιο εμπλοκής του Γεώργιου Δημητριάδη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;