Διαθέσιμη και με έκδοση φυσικού αερίου η νέα Skoda Octavia

Σύντομα έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση φυσικού αερίου για τη νέα Skoda Octavia. Μάθετε τι αυτονομία θα έχει και με ποιο μοτέρ θα εξοπλίζεται...

Η επίσημη αντιπροσωπεία της Skoda γνωστοποίησε ότι η νέα Octavia θα διατεθεί στην Ελλάδα και στην έκδοση φυσικού αερίου. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας κινητήρας διπλού καυσίμου και η αθροιστική αυτονομία θα φτάνει τα 700 χιλιόμετρα.

Νέα Skoda Octavia RS iV: Την “πρίζωσαν” με… 245 άλογα (+video)

Η νέα Skoda Octavia G-TEC θα εξοπλίζεται με τον 1.5 TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και τροφοδοτείται με φυσικό αέριο ή βενζίνη. Στην πρώτη περίπτωση το CNG αντλείται από τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 17,33 κιλών, οι οποίες βρίσκονται κάτω από το δάπεδο. Εννοείται ότι υπάρχει και μία δεξαμενή βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων.

Η συγκεκριμένη ποσότητα φυσικού αερίου εξασφαλίζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Η βενζίνη χρησιμοποιείται κατά την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα, σε θερμοκρασία κάτω των -10 βαθμών Κελσίου ή σε περιοχές όπου δεν έχει αναπτυχθεί το δίκτυο CNG. Τα 9 λίτρα βενζίνης προσθέτουν έως και 200 χιλιόμετρα αυτονομίας, φτάνοντας συνολικά στα 700.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και λειτουργεί με κύκλο Miller. Σύμφωνα με την εταιρεία, η κατανάλωση CNG κυμαίνεται στα 3,4 με 3,6 κιλά ανά 100 χλμ, ενώ όταν ο 1.5 TSI λειτουργεί με βενζίνη η κατανάλωση φτάνει στα 5,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) μειώνονται κατά περίπου 25%, ενώ σημαντική ελάττωση υπάρχει και για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Η νέα Skoda Octavia G-TEC θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;