Διαθέσιμη η νέα Vespa Gtv. Η τιμή της στην Ελλάδα

Με σπορ φινίρισμα και hi-tech εξοπλισμό η νέα Vespa GTv είναι πλέον διαθέσιμη και στη χώρα μας με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή της.
Νέα Piaggio Vespa Gtv. Η τιμή της στην Ελλάδα 2023

Από τη γέννησή της το 2006, η Vespa Gtv υπήρξε ο πρεσβευτής του πιο αγνού κλασικισμού στην οικογένεια Vespa, χάρη στο “faro basso” (χαμηλό προβολέα), τοποθετημένο επάνω στο μπροστινό φτερό και το γυμνό τιμόνι από μεταλλικό σωλήνα, στοιχεία θυμίζουν το στυλ των πιο εμβληματικών μοντέλων των Ιταλών.

Διαβάστε επίσης: Vespa GTS με νέο άτοκο χρηματοδοτικό ή δώρα αξίας έως 760 ευρώ

Το 2023, η Vespa Gtv κυκλοφορεί σε μια νέα έκδοση, διατηρώντας τις επιβεβλημένες ομοιότητες με την προέλευση του μύθου, αλλά συνδυάζοντάς τις με ένα σύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και νέα σπορ φινιρίσματα. Το αποτέλεσμα είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός παράδοσης και νεωτερισμού, κλασικισμού και τόλμης, που συναντιούνται στην πιο αυθεντικά σπορ Vespa.

Η νέα Vespa Gtv είναι εξοπλισμένη με τον ισχυρό μονοκύλινδρο, 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο 300 hpe (High Performance Engine) κινητήρα, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει στους 23,8 ίππους και αυτός είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Vespa.

Διαβάστε επίσης: Το Piaggio 1 σε νέα ισχυρότερη έκδοση. Οι τιμές του στην Ελλάδα

Αυθεντικό στυλ, ακόμα πιο σπορ
Η νέα Vespa Gtv εξελίσσεται υπό το πρόσημο του σπορ χαρακτήρα και φέρει τις σημαντικές στυλιστικές βελτιώσεις που εισήγαγε η νέα σειρά GTS, με ακόμα πιο εκλεπτυσμένα φινιρίσματα και κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Σύστημα φωτισμού full LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού χαμηλού προβολέα, ενώ o νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κομψό κυκλικό σχήμα, αλλά είναι πλέον πλήρως ψηφιακός, μια λύση που επιτρέπει στον οδηγό να επωφεληθεί από τις παρεχόμενες δυνατότητες του συστήματος συνδεσιμότητας Vespa MIA (διαθέσιμο ως αξεσουάρ).

Ο πίνακας οργάνων συνδέεται με το τιμόνι μέσω ενός βραχίονα με πρόβολο και περικλείεται από μία επιθετική μάσκα, μικρών διαστάσεων και ξεκάθαρα αγωνιστικής έμπνευσης: κινούμενο από τρεις οριζόντιες σχισμές, είναι βαμμένο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Η μάσκα διατίθεται και σε πορτοκαλί απόχρωση, ως αξεσουάρ, για ακόμα πιο τολμηρή εμφάνιση.

Η υιοθέτηση του νέου ψηφιακού LCD πίνακα οργάνων επιτρέπει την εμφάνιση ενός μεγάλου εύρους πληροφοριών (μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, τρέχουσα κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία και κατάσταση φόρτισης μπαταρίας), καθώς και όλων των ειδοποιήσεων σχετικά με κλήσεις, μηνύματα και μουσική, εάν το όχημα είναι συνδεδεμένο μέσω smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων.

Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς, η χαρακτηριστική “γραβάτα” έχει σπορ πλευρικές σχισμές και τονίζεται από τις πορτοκαλί γρίλιες. Οι ζάντες έχουν νέα σχεδίαση με πέντε μπράτσα και είναι βαμμένες σε μαύρη ματ απόχρωση με πορτοκαλί γραφικά.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της Gtv είναι η δίχρωμη μονοθέσια σέλα με racing εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος μπορεί να τοποθετηθεί ένα σκληρό κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος, μια αναφορά στα τυπικά φέρινγκ των αγωνιστικών Vespa. Το κάλυμμα διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ και είναι αφαιρούμενο. Η σέλα είναι, ωστόσο, εγκεκριμένη ως διθέσια και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο τεχνικό σχέδιο και οριζόντια θερμοκόλληση, πλαισιωμένη από αντίθετες πορτοκαλί ραφές.

Η γενική εμφάνιση της Vespa Gtv ξεχωρίζει για το μαύρο ματ φινίρισμα που χαρακτηρίζει το χαμηλό φανάρι και το πίσω φως, το προφίλ περιμετρικά του πλαισίου, τη χειρολαβή και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, το κάλυμμα της εξάτμισης, τους καθρέφτες, τη στήριξη και το πλαίσιο του πίνακα οργάνων.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης μια θύρα USB, που βρίσκεται στο ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς, ενώ η ευρύχωρη θήκη κάτω από τη σέλα διαθέτει ταπέτο. Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός από το ABS διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό ο ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης ASR για τον πίσω τροχό.

Η νέα Vespa Gtv είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Vespa, με την τιμή της να φτάνει τα 6.999 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;