Desmosedici GP7: Κόκκινη και υπερήφανη

Η Desmosedici GP7 γεννήθηκε σε μια στιγμή μεγάλης έμπνευσης και προσεκτικής προετοιμασίας στην Ιταλία. Η Ducati στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια με μια μοτοσικλέτα τόσο σπουδαία ώστε ο θρίαμβός της παρέμεινε ανεπανάληπτος

Στην αρχή του πρωταθλήματος, ο Casey Stoner ήταν ένας νεοφερμένος αναβάτης, ο οποίος είχε αναλάβει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί με μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα. Φυσικά στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τα MotoGP, που όμως ήταν και αυτή εντελώς καινούργια: για το 2007, τα πάλαι ποτέ «500» έπεφταν από τη μέγιστη επιτρεπόμενη χωρητικότητα των 990 – φυσικά τετράχρονων – κυβικών εκατοστών στα 800.

Ο μικρόσωμος Αυστραλός Casey Stoner θεωρούνταν, σιωπηρά, το Νο.2, καθώς ο βασικός αναβάτης της Ducati ήταν ο βετεράνος και εντελώς Ιταλός Loris Capirossi. Ωστόσο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν ο Stoner κέρδισε. Οι αντίπαλοι, κυρίως ο Valentino Rossi με τη Yamaha, κατάλαβαν αμέσως ότι η Desmosedici GP7 που είχε κατασκευάσει η Ducati ήταν ένα υπερόπλο. Ιδιαίτερα ως προς την τελική ταχύτητα στις ευθείες ούτε η Yamaha, ούτε η Honda μπορούσαν να την ανταγωνιστούν.

Ο Stoner έκανε μια εκπληκτική χρονιά και εξασφάλισε τον παγκόσμιο τίτλο τέσσερις αγώνες πριν από το τέλος. Ο απολογισμός του για το 2007 περιελάμβανε 10 νίκες και 6 πολ-ποζίσιον σε 18 κούρσες. Ήταν προφανές ότι ο Casey και η GP7 ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον – κάτι που θα αποδεικνυόταν πολλές φορές στο μέλλον. Το στιλ οδήγησης του Stoner ταίριαξε ιδανικά με την κατακόκκινη Ducati, η οποία είχε κατασκευαστεί με όλη την αφοσίωση στις θεμελιώδεις αρχές της εταιρείας (δεσμοδρομική κίνηση βαλβίδων, 4κύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V90, χρήση του κελύφους του κινητήρα ως δομικού στοιχείου αντί του συμβατικού πλαισίου κ.λπ.). Απέδιδε περί τους 225 ίππους στις 19.000 στροφές, ξεπερνούσε σε τελική τα 330 χλμ. την ώρα και, πιθανότατα, ήταν η καλύτερη αγωνιστική Ducati όλων των εποχών. Τόσο απλά, τόσο ιταλικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;