Δες τι κρύβεται κάτω από το αμάξωμα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Honda

Το Honda e αποτελεί μία από τις εκπλήξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2019 καθώς. Ας δούμε αναλυτικά τι κρύβεται κάτω από το αμάξωμά του.

Το Honda e, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται σε μία αποκλειστική πλατφόρμα EV, σχεδιασμένη εξ αρχής για να φιλοξενήσει ηλεκτρική τεχνολογία, χωρίς όμως να θυσιάσει τις αρχές της μάρκας, όπως αυτές εκφράζονται και στα συμβατικά μοντέλα της.

Η πλατφόρμα Honda e (δείτε εδώ τις πρώτες επίσημες εικόνες του Honda e) εξελίχθηκε με γνώμονα κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο και κεντρικά εντός του μεταξονίου του αυτοκινήτου, πετυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη συμπεριφορά και σταθερότητα. Η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, χωρίς έτσι να επηρεάζεται το σύστημα διεύθυνσης και επομένως η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Ακόμη ένα συν αυτής της επιλογής είναι πως το τιμόνι “κόβει” πολύ και έτσι έχουμε εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής και ευελιξία εντός πόλης.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού, ενώ είναι κατασκευασμένη από σφυρήλατο αλουμίνιο, μειώνοντας το βάρος και ωφελώντας τις επιδόσεις και την ενεργειακή απόδοση.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh, μπορεί να φορτίζεται είτε σε πρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) Τύπου 2 ή σε ταχυφορτιστή CCS2 DC. Σε συνδυασμό με την αυτονομία των 200+ χιλιομέτρων, η δυνατότητα ταχείας φόρτισης του προηγμένου συστήματος κίνησης θα μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, παρέχοντας το 80% της φόρτισης σε 30 λεπτά.

Η φίσα φόρτισης του Honda e είναι ενσωματωμένη στο καπό, με φωτισμό LED ορατό μέσα από ένα διαφανές πάνελ. Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη, ώστε να διατηρείται η βέλτιστη θερμική σταθερότητα, περιορίζοντας τις διαστάσεις και το βάρος στο ελάχιστο, ώστε να μην θίγεται ο χώρος της καμπίνας.

Αξίζει να σημειώσουμε πως ήδη η Honda έχει λάβει μέχρι στιγμής 31.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;