Cupra Ateca Special Edition με 300 ίππους

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το Cupra Ateca είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, με ιδιαίτερο χαρακτήρα και έμφαση στις επιδόσεις. Πάμε να το γνωρίσουμε.

Η νεοσύστατη Cupra (μόλις πριν από λίγες ημέρες έκλεισε έναν χρόνο ζωής) παρουσίασε μία νέα έκδοση του Ateca η οποία ονομάζεται Special Edition. Αυτή έχει μία σειρά από σχεδιαστικές αλλαγές και όχι μόνο, οι οποίες τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Το Cupra Ateca Special Edition, το οποίο πραγματοποίησε την εμφάνισή του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην ελβετική πόλη, έχει κάτω από το καπό του τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λτ. TSI, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και τον έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου (πιο πρόσφατα τον είδαμε να μπαίνει και στο T-Roc R). Το μοτέρ συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, ενώ η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς.

Εμφανισιακά το Cupra Ateca Special Edition έχει να επιδείξει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών σχεδιασμένες αποκλειστικά για αυτό, αυξημένο μετατρόχιο, φρένα της Brembo, αεροτομή οροφής και εξάτμιση Akrapovic. Η τελευταία είναι 7 κιλά ελαφρύτερη από την εργοστασιακή, ενώ βελτιώνει και τον ήχο του αυτοκινήτου. Φυσικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στο χρώμα Graphene Grey που δημιουργήθηκε ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Στο εσωτερικό του, το Cupra Ateca Special Edition έχει να επιδείξει μπλε αλκαντάρα στο σαλόνι και στα πάνελ των θυρών, μπάκετ καθίσματα και σπορ δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος.

To Ateca Special Edition θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό, χωρίς πάντως η Cupra να αναφέρει ακριβώς πόσες μονάδες θα δημιουργήσει.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;