Cupra Ateca: Αποστολή στη Βαρκελώνη

Θα φάνταζε πραγματικά ουτοπικό μέχρι πριν από λίγα χρόνια αν ένας κατασκευαστής τολμούσε να λανσάρει μια νέα μάρκα επιδόσεων, όπου το πρώτο μοντέλο που θα παρουσίαζε θα ήταν ένα SUV.

Οι καιροί αλλάζουν και οι άνθρωποι της Seat φαίνεται πως αντιλαμβάνονται τα μηνύματα της εποχής. Το πρώτο μοντέλο Cupra παρουσιάστηκε το 1996, με αφορμή την παρουσία της Seat στο WRC με το Ibiza Kit Car. Από τότε και για τα επόμενα 20 χρόνια, η Seat παρουσίασε 15 εκδόσεις Cupra στα Ibiza και Leon. Άλλωστε οι Ισπανοί είχαν πάντα μεγάλη επιρροή στις νεαρές ηλικίες.

Πλέον, ο χρόνος έχει ωριμάσει και έτσι η Cupra δεσπόζει σαν αυτόνομη μάρκα εντός του Ισπανού κατασκευαστή. Το τολμηρό εγχείρημα ενισχύεται ακόμα παραπάνω από την απόφαση να επιλεγεί για το λανσάρισμα της νέας μάρκας το Ateca, ένα SUV επιδόσεων. Σύμφωνα και με την Cupra, το Ateca είναι το μοναδικό, τέτοιο, μοντέλο στην αγορά. Εξωτερικά διαφοροποιείται από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την κυψελοειδή γρίλια στη μάσκα, όπου ξεχωρίζει το λογότυπο Cupra.

Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης προσφέρουν σπορ εμφάνιση και την ανάλογη χροιά. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ bucket καθίσματα alcantara και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη αφής οκτώ ιντσών και σύστημα πλοήγησης. Ο δίλιτρος κινητήρας των 300 ίππων συνδυάζεται ιδανικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων χαρίζοντας στο Ateca πρωτόγνωρες επιδόσεις για τα δεδομένα ενός SUV.

Το σύστημα τετρακίνησης 4Drive αναλύει ανά πάσα στιγμή τα δεδομένα και κατανέμει την κίνηση, σύμφωνα με τις ανάγκες, ξεχωριστά σε κάθε τροχό. Η ανάρτηση έχει την απαιτούμενη σκληρότητα για ένα τέτοιο μοντέλο, χωρίς να είναι κουραστική στις καθημερινές μετακινήσεις. Τα πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Normal, Sport, Individual, Snow και Off-Road) προσφέρουν τις ανάλογες ρυθμίσεις σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

Γενικότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την καλή πληροφόρηση από το τιμόνι δίνει την εντύπωση στον οδηγό πως βρίσκεται σε μικρότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο πως οι Ισπανοί κατάφεραν να συνδυάσουν τις επιδόσεις με ένα όχημα ελευθέρου χρόνου. Το νέο Cupra Ateca αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του 2019, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί και η τιμή του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;