Citroen Ami: Το ηλεκτρικό της νέας γενιάς που δεν χρειάζεται δίπλωμα!

2020 Citroen Ami
Η Citroen μας παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής του ιδιαίτερα προσιτού ηλεκτρικού διθέσιου Ami που οδηγείται χωρίς δίπλωμα αυτοκινήτου!

Η νέα λύση της γαλλικής εταιρίας που έκανε την εμφάνιση της ως concept στο περσινό Σαλόνι της Γενεύης, θα δημιουργήσει λογικά την δική της τάση στην αστική μετακίνηση με τους Γάλλους να είναι οι πρώτοι που παρουσιάζουν τέτοιο όχημα, σίγουρα όμως όχι και οι τελευταίοι. Μετά τα ηλεκτρικά πατίνια οι κατασκευαστές θα βάλουν λογικά και τα οχήματα αυτής της κατηγορίας στην ατζέντα τους, για ιδιωτική χρήση ή υπηρεσίες sharing και θα δημιουργήσουν έτσι μια ειδική κατηγορία που αναμένεται να έχει μεγάλο ενδιαφέρον στο μέλλον καθώς απευθύνεται σχεδόν σε όλους!

Το Ami, το νέο ηλεκτρικό όχημα της Citroen σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο που τοποθετείται σε διαφορετική κατηγορία οχήματος από εκείνη των συμβατικών αυτοκινήτων και γι αυτό το λόγο δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου αλλά δίπλωμα οδήγησης δικύκλου έως 50 κ.εκ. (AM). Το τελευταίο επιτρέπεται από την ηλικία των 16 ετών στη χώρα μας, ενώ σε άλλες χώρες της Ε.Ε., όπως η Γαλλία, από τα 14 χρόνια.

Το λιλιπούτειο ηλεκτρικό μοντέλο της Citroen έχει μήκος μόλις 2,41 μέτρα (1,39 μ. πλάτος και 1,52 μ. ύψος) και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα. Έχει κύκλο στροφής μόλις 7,2 μέτρα και το βάρος του μαζί με την μπαταρία ανέρχεται στα μόλις 485 κιλά. H μέγιστη ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ ανέρχεται στους 8,1 ίππους.

Σύμφωνα με τη Citroen η αυτονομία του Ami ανέρχεται στα 70 χλμ. και έτσι υπερκαλύπτει τις καθημερινές ανάγκες αστικής μετακίνησης του μέσου χρήστη, πόσο μάλλον των 16χρονων θα πούμε εμείς που μπορούν να έχουν στα χέρια τους το συγκεκριμένο δίπλωμα.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας του Ami, που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, ανέρχεται στα 5,5 kWh και από μία οικιακή πρίζα μπορεί να φορτιστεί πλήρως μέσα σε τρεις περίπου ώρες.

Το Ami φέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης τόσο για το εξωτερικό όσο και για την καμπίνα του ώστε να του δώσετε εσείς τον χαρακτήρα που σας ταιριάζει.

Στη Γαλλία η Citroen σκοπεύει να το μισθώνει μακροχρόνια (48 μήνες) με μόλις 20 ευρώ το μήνα (!) με προκαταβολη ύψους 2.644 ευρώ και να το προσφέρει ακόμη και για ολιγόλεπτες μεταφορές με κόστος 0,26 ευρώ ανά λεπτό της ώρας. Για ιδιωτική χρήση η τιμή του Ami στη Γαλλία ανέρχεται στα 6.000 ευρώ μαζί με τον φόρο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;