Χρήσιμα: Οδηγείς αυτόματο; Μία συμβουλή για την στάθμευση σε ανηφόρα!

αυτόματο κιβώτιο
Πρώτα "P" και μετά χειρόφρενο; Πρώτα χειρόφρενο και μετά "P"; Δείτε τον σωστό τρόπο στάθμευσης που πρέπει να ακολουθείτε πιστά, ειδικά στην ανηφόρα!

Μπορεί κάποιες διαδικασίες να γίνονται αυτοματοποιημένα κατά την οδήγηση, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι γίνονται και σωστά. Πάμε να δούμε μία χρήσιμη συμβουλή που πρέπει να “υιοθετήσουν” όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο, ώστε να μην το επιβαρύνουν κατά την στάθμευση σε ανηφόρα.

Το λάθος που γίνεται συχνά
Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο μόλις ο οδηγός ακινητοποιήσει το όχημα είναι να πατήσει το φρένο και να μεταφέρει τον επιλογέα στη θέση “P”. Στη συνέχεια, αφήνει το φρένο, σηκώνει το χειρόφρενό, σβήνει τον κινητήρα και τέλος! Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται, κυρίως στις ανηφόρες. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Μόλις ο οδηγός επιλέξει το “P” και αφήσει το φρένο, όλο το βάρος του οχήματος θα “πέσει” πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων. Εννοείται ότι αν γίνει μία ή δύο φορές δεν πρόκειται να προκληθεί βλάβη, καλό όμως είναι να το αποφεύγουμε σε δρόμους με έντονη κλίση και να μην μας γίνει συνήθεια.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος στάθμευσης αυτοκινήτου με αυτόματο σασμάν στην ανηφόρα με τρία απλά βήματα:
– Αρχικά ακινητοποιούμε το όχημα στην θέση που επιθυμούμε να σταθμεύσουμε. Κρατώντας το φρένο (μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για μία “υποθετική” ανηφόρα/κατηφόρα), μεταφέρουμε τον επιλογέα στο “N” (νεκρά).
– Στη συνέχεια σηκώνουμε το χειρόφρενο. Έτσι, είμαστε σίγουροι ότι όλο το βάρος του οχήματος συγκρατείται από το χειρόφρενο και όχι από το κιβώτιο.
-Τέλος, αφήνουμε το φρένο, επιλέγουμε “P” και σβήνουμε τον κινητήρα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε αυτοκίνητα με ηλεκτρικό χειρόφρενο τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, αφού μόλις επιλεχθεί το “P” ενεργοποιείται ακαριαία και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;