Χειρισμός τρακτέρ από το… σπίτι με χρήση δικτύων 5G!

Ο απομακρυσμένος έλεγχος έχει ήδη μπει στις ζωές μας και τα νέα δίκτυα 5G φέρνουν στο τραπέζι την τηλεκατεύθυνση και για τους αγρότες! Η Valtra μας εξηγεί...
Τρακτέρ 5G απομακρυσμένος έλεγχος 2021 Valtra

Οι νέες τεχνολογίες, η αυτοματοποιημένη οδήγηση αλλά και τα νέα κα ιταχύτερα δίκτυα 5G που προσφέρουν πολλαπλάσιες ταχύτητες και όγκο δεδομένων είναι πλέον εδώ και κάνουν ευκολότερη τη ζωή όλων μας. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες σε όλους τους τομείς από τους οποίους δεν απουσιάζει ούτε και εκείνος των αγροτικών μηχανημάτων. μια από τις μεγάλες ίσως εξελίξεις στον συγκεκριμένο τομέα είναι και ο απομακρυσμένος έλεγχος των γεωργικών μηχανημάτων, ο οποίος χάρη στο 5G περνά πλέον σε νέα επίπεδα. Συγκεκριμένα η φιλανδική Valtra σε συνεργασία με την εταιρία τηλεπικοινωνιών και online υπηρεσιών Elisa παρουσίασαν από κοινού ένα τηλεκατευθυνόμενο τρακτέρ, με τον χειριστή του να μπορεί να το λειτουργεί ακόμη και από την ηρεμία του σπιτιού του.

Διαβάστε επίσης: Panasonic και νέο 3D HUD με τεχνητή νοημοσύνη. Το επόμενο βήμα; (+video)

Το σύστημα των Valtra και Elisa, που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο πρωτοτύπου, φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα την αυτόνομη οδήγηση, σύμφωνα με τις δύο εταιρίες αξιοποιώντας στο έπακρο τις τεχνολογίες 5G.

Ο τηλεχειρισμός μπορεί να γίνει ακόμη και αν βρίσκεστε εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το τρακτέρ της Valtra και αυτό έγινε εφικτό μόνο χάρη στο 5G. Μέχρι τώρα και ενώ υπάρχουν ανάλογες εφαρμογές στην αγορά, ο χειριστής θα έπρεπε να κοντά στο όχημα, αφού τα δίκτυα 3G και 4G δεν επέτρεπαν με ασφάλεια τη μεταφορά του τεράστιου όγκου δεδομένων για οδήγηση σε πραγματικό χρόνο. Το 5G δίνει τώρα τη δυνατότητα στον χειριστή να νιώθει ότι το τρακτέρ αντιδρά άμεσα στις εντολές του, σα να καθόταν ο ίδιος στην καμπίνα.

Διαβάστε επίσης – Bosch: Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι έτοιμα, αλλά…

Το σύστημα των δύο εταιριών φέρει ενσωματωμένη σύνδεση 5G στο τρακτέρ της Valtra αλλά και μια κάμερα στην οροφή του αγροτικού μηχανήματος που προσφέρει θέαση 360 μοιρών.

Σε αυτό το σημείο δεν ξέρουμε πότε θα δούμε το απομακρυσμένο σύστημα ελέγχου και τηλεχειρισμού των Φιλανδών στην παραγωγή και σε ποιες εφαρμογές. Προτεραιότητα πάντως για τους ίδιους είναι να παρουσιάσουν αρχικά μια εκδοχή που θα χρησιμοποιείται σε μηχανήματα λειτουργούν σε περιοχές και μέρη που μπορούν να είναι επικίνδυνα για τον χειριστή τους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;