Χάνει αέρα το ελαστικό όταν λείπει το καπάκι βαλβίδας;

Το καπάκι βαλβίδας υπάρχει σε κάθε ελαστικό! Έχει όμως πραγματικό λόγο ύπαρξης ή τοποθετείται μόνο για αισθητικούς λόγους;
καπάκι βαλβίδες

Όλοι το γνωρίζουμε και σίγουρα όλοι το έχουμε βιδώσει/ξεβιδώσει πολλές φορές. Όπως ήδη καταλάβατε αναφερόμαστε στο καπάκι βαλβίδας, ένα αξεσουάρ που βρίσκεται σε κάθε ελαστικό και σε αυτό το κείμενο θα μάθουμε αν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, δηλαδή αν πρέπει πάντα να υπάρχει στο ελαστικό, ή αν τοποθετείται αποκλειστικά για αισθητικούς λόγους.

Χρήσιμα: Τι σημαίνουν οι αριθμοί στις διαστάσεις ελαστικών;

Αρχικά, θα απαντήσουμε στο πιο σημαντικό ερώτημα: Χάνει αέρα το ελαστικό όταν λείπει το καπάκι βαλβίδας από το λάστιxo; H απάντηση είναι ασφαλώς όχι. Το καπάκι βαλβίδας δεν βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο για να εμποδίσει τις διαρροές αέρα από το ελαστικό. Σε περίπτωση που προκληθεί κάποιο ζημιά στην βαλβίδα και υπάρχει διαρροή, δυστυχώς το συγκεκριμένο καπάκι δεν μπορεί να μας προστατέψει.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι ο ρόλος του είναι “διακοσμητικός”. Το καπάκι βαλβίδας υπάρχει για να προστατεύει και να διατηρεί σε άριστη κατάσταση την βαλβίδα. Μερικές ώρες ή ημέρες χωρίς να βρίσκεται στη θέση του δεν δημιουργούν πρόβλημα. Πρέπει άμεσα, όμως, να τοποθετούμε ένα νέο καπάκι. Εμποδίζει στην είσοδο βρωμιάς και σκόνης στην βαλβίδα του ελαστικού. Ειδικά σε χωμάτινες, αμμώδεις ή λασπωμένες διαδρομές, ο ρόλος του γίνεται ακόμα πιο σημαντικός, μιας και η βαλβίδα είναι πιθανό να “μπουκώσει” και να δημιουργήσει προβλήματα.

Συμπέρασμα
Μπορούμε να κυκλοφορούμε κανονικά χωρίς καπάκι βαλβίδας για μερικές ώρες ή ημέρες. Ο ρόλος του όμως δεν είναι “διακοσμητικός” όπως καταλάβατε. Συνεπώς, μόλις διαπιστώσετε ότι λείπει καπάκι, καλό θα είναι να το αντικαταστήσετε σύντομα. Είναι ένα οικονομικό αξεσουάρ που μπορεί να σας “σώσει” από μελλοντικά προβλήματα, ειδικά αν κινείστε συχνά εκτός ασφαλτοστρωμένου δρόμου.

ΥΓ. Δική μας συμβουλή είναι να προτιμάτε πλαστικές βαλβίδες. Μπορεί να υστερούν σε αισθητικό επίπεδο, αλλά δεν υπάρχει η πιθανότητα διάβρωσης. 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;