CEO Renault: Η αποκλειστική εξέλιξη ηλεκτρικών μπορεί να κάνει κακό

Luca De Meo CEO Renault
Αρκετά είναι τα διευθυντικά στελέχη κατασκευαστών αυτοκινήτου που δηλώνουν ανοιχτά την αντίθεσή τους σε μια πολύ γρήγορη μετάβαση στα ηλεκτρικά που μπορεί να έχει αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι και εκείνα που δείχνουν το μέλλον στους τέσσερεις τροχούς. Οι περισσότεροι πλέον κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο ξοδεύουν πολλά δισ. ευρώ για την εξέλιξη τους αλλά και για τη διαχείριση που χρειάζεται μετά το τέλος της ζωής τους, ενώ σημαντικές είναι και οι προσπάθειες που γίνονται και από κράτη για τη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών.

Διαβάστε επίσης: Τέλος εποχής για το Renault Scenic

Αναμφίβολα η μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στα ηλεκτρικά θα ωφελήσει το περιβάλλον αλλά και την κοινωνία γενικότερα αρκεί αυτή να έρθει τη σωστή στιγμή και αυτό είναι κάτι που το λένε πλέον ανοιχτά πολλά διευθυντικά στελέχη μεγάλων κατασκευαστών. Ο τελευταίος που έρχεται να προστεθεί σε αυτούς είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo, ο οποίος προχώρησε σε ανάλογες δηλώσεις σε διάσκεψη κορυφής που διοργάνωσαν οι Financial Times με την ονομασία “Το Μέλλον του Αυτοκινήτου”.

Renault Mégane eVision

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο de Meo ανέφερε ότι η Renault έχει κάνει την δικής της δέσμευση στην εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ πιστεύει ότι για κάποιες εφαρμογές οι κυψέλες υδρογόνου μπορούν να αποτελέσουν μια πολύ καλή λύση.

Διαβάστε επίσης – Renault: Έτσι οι πελάτες διαμορφώνουν τα μελλοντικά μοντέλα

Ο Ιταλός ωστόσο υπογράμμισε ότι οι επενδύεις που πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή δεν θα πρέπει να απορροφώνται αποκλειστικά για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αλλά μέρος τους θα πρέπει να διοχετεύεται και στην εξέλιξη εναλλακτικών καυσίμων και συστημάτων κίνησης. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προκληθεί μεγαλύτερη ζημιά στο περιβάλλον αλλά και στην κοινωνία γενικότερα, λόγω και της τιμής τους.

Ο de Meo ανέφερε επίσης ότι τα υβριδικά συστήματα και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη μπροστά τους μέλλον και σε κάποιες περιπτώσεις τα υβριδικά εμφανίζονται φιλικότερα προς το περιβάλλον αν υπολογιστεί ολόκληρος ο κύκλος της ζωής τους. Ο ισχυρός άνδρας της γαλλικής εταιρείας δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά προσφέρουν άριστα τις υπηρεσίες τους στο 85% των περιπτώσεων δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά και στα “δύο-τρία μεγαλύτερα ταξίδια το χρόνο” που θέλουν να κάνουν οι οδηγοί και αυτό λειτουργεί ανασταλτικά για τις πωλήσεις τους.

Ο de Meo είπε επίσης πως οι τιμές των ηλεκτρικών αναμενόταν να εξισωθούν έως το 2025 αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει λόγω των εξελίξεων σε παγκόσμιο επίπεδο και την άνοδο που παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις πρώτες ύλες.

Ο de Meo έρχεται να προστεθεί σε λίστα των ισχυρών διευθυντικών στελεχών που προειδοποιούν ότι η ηλεκτρική μετάβαση πρέπει να γίνει σωστά, με τον σωστό τρόπο και τη σωστή στιγμή ώστε να μην υπάρξουν συνέπειες στη βιομηχανία και την κοινωνία. Σε αυτή τη λίστα περιλαμβάνεται ο διευθύνων σύμβουλος του volkswagen Group, Herbert Diess, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της BMW, Oliver Zipse, αλλά και το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;