CEO BMW: “Πρώιμο το ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου για κατάργηση των θερμικών κινητήρων”

Δηλώσεις έκανε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA και CEO της BMW, μετά το ψήφισμα του ευρωκοινοβουλίου για το τέλος των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.
Zipse

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) μετά την ψηφοφορία στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τους στόχους μείωσης του CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά, προτρέπει τους ευρωβουλευτές και τους υπουργούς της Ε.Ε. να εξετάσουν όλες τις αβεβαιότητες που αντιμετωπίζει ο κλάδος, καθώς προετοιμάζεται για έναν τεράστιο βιομηχανικό μετασχηματισμό.

Η ACEA χαιρετίζει το γεγονός ότι το Κοινοβούλιο διατήρησε την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τους στόχους του 2025 και του 2030. “Αυτοί οι στόχοι είναι ήδη εξαιρετικά απαιτητικοί και μπορούν να επιτευχθούν μόνο με μια τεράστια αύξηση στην υποδομή φόρτισης και ανεφοδιασμού”, προειδοποιεί η ένωση.

Ωστόσο, δεδομένου ότι ο μετασχηματισμός του κλάδου εξαρτάται από πολλούς εξωτερικούς παράγοντες που δεν είναι πλήρως στα χέρια της, η ACEA ανησυχεί ότι οι ευρωβουλευτές ψήφισαν να τεθεί ο στόχος CO2 “-100%” για το 2035.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μιας Ευρώπης ουδέτερης εκπομπών άνθρακα το 2050. Ο κλάδος μας βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης ώθησης για ηλεκτρικά οχήματα, με νέα μοντέλα να καταφθάνουν διαρκώς. Αυτά ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και οδηγούν τη μετάβαση προς τη βιώσιμη κινητικότητα», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA και CEO της BMW και συνέχισε λέγοντας «δεδομένης της αστάθειας και της αβεβαιότητας που βιώνουμε παγκοσμίως καθημερινά, οποιαδήποτε μακροπρόθεσμη ρύθμιση που υπερβαίνει αυτή τη δεκαετία είναι πρόωρη σε αυτό το στάδιο. Αντίθετα, απαιτείται μια διαφανής αναθεώρηση στα μισά του δρόμου προκειμένου να καθοριστούν οι στόχοι μετά το 2030».

«Μια τέτοια αναθεώρηση θα πρέπει πρώτα από όλα να αξιολογήσει εάν η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και η διαθεσιμότητα πρώτων υλών για την παραγωγή μπαταριών θα είναι σε θέση να ταιριάξουν με τη συνεχιζόμενη απότομη αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία εκείνη τη στιγμή».

ΠΗΓΗ: ACEA

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δύσκολα τα πράγματα στους κυκλικούς κόμβους, καθώς μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν γνωρίζει πως να κινηθεί, σύμφωνα με έρευνα. Δείτε τα ευρήματά της....
Η Nissan κάνει σημαντικές επενδύσεις στα συστήματα κίνησης για να μειώσει κατανάλωση και ρύπους, με απόδειξη το 3ης γενιάς E-Power....
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων. Δείτε τι προτείνει σχετικά....
Η Volvo έκανε συμφωνία με τη σουηδική χαλυβουργία SSAB, για την προμήθεια ανακυκλωμένου χάλυβα υψηλής ποιότητας και σχεδόν μηδενικών εκπομπών....
Ο όμιλος της Volkswagen ήταν και εκείνος που κυριάρχησε στις πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη τον Απρίλιο, σε επίπεδο μοντέλων και ως κατασκευαστής....
Η Skoda χρησιμοποιεί πλέον το καύσιμο HVO για την πλήρωση των diesel μοντέλων της που φτιάχνει στην Τσεχία όπως και για τον ανεφοδιασμό του στόλου...