BMW Σειρά 5 Ε60: Ένα από τα πιο αδικημένα μοντέλα των Βαυαρών

BMW Σειρά 5 Ε60
Δίχασε αλλά και αγαπήθηκε με την σχεδίασή της! Πάμε να θυμηθούμε την BMW Σειρά 5 Ε60, αλλά και πόσο κόστιζε το μακρινό 2003...

Στην ερώτηση “Ποια είναι η αγαπημένη σας BMW Σειρά 5” είναι πιθανό να ακούσετε την E39 ή της Ε34. Σπάνια θα αναφερθεί κανείς στην εικονιζόμενη, μιας και είναι ένα μοντέλο που αδικήθηκε λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασής του. Άλλοι μίσησαν το δημιούργημα του Chris Bangle και άλλοι το αγάπησαν. Βέβαια, οι πάντες “υποκλίθηκαν” στην κορυφαία BMW M5 εκείνης της εποχής.

BMW S85: Από την Formula 1 στη δημιουργία ενός V10 παραγωγής (+video) 

Η BMW Σειρά 5 Ε60 παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2003, τέτοιον καιρό δηλαδή πριν από 20 ολόκληρα χρόνια. Ήταν το μοντέλο που αντικατέστησε την BMW Σειρά 5 με την κωδική ονομασία Ε39. Κατευθείαν, η νέα γενιά (με κωδικό Ε60) δέχθηκε έντονες κριτικές από το κοινό. Τα “τολμηρά” φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω “ξένισαν” σε πολλούς αρχικά, τώρα όμως σίγουρα πολλοί βλέπουν ένα sedan που “γερνάει” όμορφα στο πέρασμα του χρόνου.

Η τιμή στην Ελλάδα
Ενδιαφέρον έχει να δούμε πόσο κόστιζε και σε ποιες εκδόσεις προσφερόταν η BMW Σειρά 5 Ε60 στην Ελλάδα. Στη βάση της γκάμας βρισκόταν η 520i με εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ χωρητικότητας 2,2 λτ., το οποίο απέδιδε 170 ίππους και 210 Nm ροπής. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινούσε στην χώρα μας από τα 47.000 ευρώ. Ακολουθούσαν και ισχυρότερες εκδόσεις, όπως η 525i των 192 ίππων, η 530i με 3λιτρο μοτέρ 231 ίππων και 545i με κινητήρα 4,4 λτ. ισχύος 333 ίππων. Ενδεικτικά, η τιμή της τελευταίας εκκινούσε από τα 90.500 ευρώ.

Η BMW M5 και ο ατμοσφαιρικός V10 που έγραψε ιστορία 
Μερικά χρόνια αργότερα, η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε την κορυφή M5 E60, η οποία άλλαξε τα δεδομένα με το απίστευτο μοτέρ προδιαγραφών Formula 1. Πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα που παράχθηκε από το 2005 έως και το 2010, όταν και αντικαταστάθηκε από τον μικρότερο V8 κινητήρα S63. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 5,0 λτ. και σχηματίζει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας σφυρήλατος.

Ο τελευταίος V10 της BMW, με κωδική ονομασία S85B50 αποδίδει 507 ίππους, 520 Nm λίγο πάνω από τις 6.000 σ.α.λ., ενώ μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 8.250 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) που μεταβάλλουν τον χρονισμό των βαλβίδων τόσο στην εισαγωγή, όσο και στην εξαγωγή (Double-VANOS).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;