BMW Σειρά 2 Coupe: Τελευταίες “πινελιές” πριν την πρεμιέρα

Νέα BMW Σειρά 2 Coupe 2021
Η BMW βάζει τις τελευταίες "πινελιές" στην ολοκαίνουρια Σειρά 2 Coupe και μας ανακοινώνει και τα πρώτα στοιχεία για το νέο μοντέλο της.

Κοντά στην ολοκλήρωση της βρίσκεται η εξέλιξη του νέου coupe των Βαυαρών, με την παραγωγή της ολοκαίνουριας Σειράς 2 Coupe να ξεκινά στα τέλη του ερχόμενου καλοκαιριού.

Σύμφωνα με την BMW τα τελευταία στάδια των δοκιμών που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη περιλαμβάνουν δυναμικές δοκιμές σε περιβάλλον πίστας για την τελειοποίηση του set up της ανάρτησης αλλά και του τρόπου που συμπεριφέρεται το μοτέρ και το σύστημα μετάδοσης υπό πίεση.

Διαβάστε επίσης – BMW Group Hellas: Στο πλευρό της αθλήτριας στίβου Ραφαέλας Σπανουδάκη

Οι δοκιμαστές των Βαυαρών θα ολοκληρώσουν σε αυτή την τελική φάση και την αξιολόγηση του συστήματος πέδησης για τη Σειρά 2 Coupe τόσο στο απαιτητικό περιβάλλον του Nurburgring όσο και στους δρόμους εντός αλλά και γύρω από το Μόναχο.

Στην κορυφή της γκάμας του νέου coupe των Βαυαρών θα “κάθεται” η 4κίνητη M240i xDrive. Η κορυφαία έκδοση φέρει εν σειρά 6κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 374 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι Steptronic κιβώτιο.

Το σύστημα 4κίνησης xDrive του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας κατανέμει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα, ενώ προσαρμόζει την κατανομή μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις απαιτήσεις. Μάλιστα ο πίσω άξονας φέρει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης “M” που μοιράζει τη ροπή μεταξύ των δύο τροχών αξιοποιώντας και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ.

Αναφορικά με τη σχεδίαση της νέας δίπορτης BMW, το βαρύ καμουφλάζ ειδικά στο εμπρός μέρος με τα επιμελώς κρυμμένα και παραλλαγμένα σε όψη φωτιστικά σώματα και γρίλια δεν μπορούμε να πούμε και πολλά πράγματα. Από αναλογίες πάντως το coupe των Γερμανών φαίνεται να πλησιάζει κοντά στο ιδανικό με το πίσω μέρος να είναι όσο κοντό χρειάζεται και το καπό όσο μακρύ πρέπει για μια κομψή και συνάμα δυναμική σιλουέτα.

Να σημειωθεί τέλος ότι η νέα Σειρά 2 Coupe παρουσιάζει αυξημένη στιβαρότητα στη στρέψη κατά 12% έναντι του απερχόμενου μοντέλου με την BMW να αναφέρει παράλληλα πως η κατανομή του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων φτάνει στο ιδανικό 50:50.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;